Naiset ei pidä alastonmalleista
Siis jos se malli sattuu olemaan nainen. Onhan se todettu, että naiset ovat toisilleen susia!!
Kommentit (12)
Olen "sellainen". Siis alastonmalli. Mutta naiskavereita minulla ei sitten olekaan. Liekö kateutta vai mitä. En tiedä.
voi olla että ne toiset naiset ei pidä sinusta siksi, että olet esim. epämiellyttävä luonteeltasi. Eivät ne sinua ainakaan uhkaksi miellä, sillä miesten keskuudessa alastonmallinaiset eivät edusta sellaista naista, jonka veisi äitille näytille.
Tsemppiä kuitenkin. Noin niin kuin tulevaisuutta ajatellen vinkkaisin, että hankkisit vielä koulutusta ja toisenkin ammatin, niin saat joskus kunnon eläkettäkin.
Alastonmallin töitä teen ihan keikkana ja omaksi huvikseni. En tiedä miksi se on muilta niin pois jos teen sitä omasta vapaasta tahdostani!!
koska pidän heitä lähtökohtaisesti vähän pimeinä. Mieluummin olen ihan normaalien ihmisten kaveri.
Ihan normaalina pidän kyllä itseäni!!! Kauneutta kyllä sallitaan katsella mutta jostain syystä se joka sen "tekee" ei sallita.
esitellä itseään ilman rihman kiertämää!!
Hanki oikea elämä!
Minulla on oikea elämä. Pidän itseäni kauniina ja annan näin muidenkin nauttia siitä. Kukas se sanoikin että kateelliset AKAT...
ja ainoat hyväkroppaiset olivat miehiä. Sen sijaan alastonmallinaiset olivat leveälanteisia luomiroikkutissisiä ja ylipainoisia.
Ne oli sellaisia vähän ressukoita ituhippiejä. Low income, kirpparivaatteet, boyfriendinä rastatukkaisia marin polttajia. Sääliksi kävi. Jos sulla toi alastonmallas on vaan harrastus, niin ihan hyvä juttu.
Toivottavasit löydät kavereita. Hommana alastonmallina olo on käsittääkseni rankkaa, puutuu paikat palelee jne. Jaksamista!
Ei puudu paikat! En suostuisi piirrettäväksi :) Olen valokuvamalli.
Ei puudu paikat! En suostuisi piirrettäväksi :) Olen valokuvamalli.
Valokuvamallit ON laadukkaampia, joten saatat olla uhka naisille ja siksi ne ei tykkää susta. kateus, kateus...
Ehkä on parempi, ettet kerro tosta sun sivuammatista mitään, niin saat toivottavasti naiskavereita.
Ja sinä sitten olet sellainen?