Mä olen kuukauden tapaillut miestä ja puhuttiin jo lapsesta...
Joo tiedän, että vähän aikaista. Mies sanoi heti alussa, että haluaisi lapsen/lapsia. Mulla on lapsia edellisestä suhteesta. Nyt sitten asia tuli uudestaan puheeksi. Mies tuntuu täydellisen oikeasta ja ihanalta. En nyt ainakaan puoleen vuoteen ole ajatellut raskaaksi tulla. Mutta huomaas jo katselevani ovislaskuria:) Kuinka lyhyen/pitkän tuntemisen jälkeen olette alkaneet vauvantekoon?
Kommentit (20)
jotenkin vaan olin niin huumassa että mies sai minut suostumaan moiseen. odotelkaa nyt vielä vaan ettei käy niinkun mulle. jätin pitkän ja hyvän ihmissuhteen tämän miehen takia kun kuvittelin että tämä on se oikea ja nyt se elämä vasta alkaa. no,selvisi että mies on pahasti luonnehäiriöinen, manipuloiva, kontrolloiva, mustasukkainen, ilkeä. ja kaikki oli aluksi täysin päinvastoin! meillä on nyt kaksi lasta joita en tietenkään voi katua, he ovat parasta mitä minulle on tapahtunut, mutta jos olisin ollut vähän viisaampi olisin odottanut hyvän aikaa että miehen oikea luonne olisi paljastunut.
tutustunut miehen perheeseen ja katsot kuinka kohtelevat toisiaan, tiedät suvun sairaudet, tiedät miehen elämän periaatteet, onko antelias vai itara, onko katkeraa exää tai lapsia hylättynä exälle, luottotiedot, mihin asioihin on elämänsä aikana käyttänyt palkkansa, onko tuhlari, töykeä, epäköhtelias tai narsisti.
Lopuksi, onko ystävällinen perusluonne?
Sen jälkeen vasta oppii tuntemaan toisen oikean luonteen. En olisi niin vastuuton että heti tekisin lapsia miehen kanssa.
Suorastaan huutomerkin arvoinen asia tosin on, jos niitä todella on vain yhdestä.
olet valmis kasvattamaan lapsen yksin, ilman toista, niin silloin voit tehdä lapsen vaikka heti.
Olet kerran jo eronnut ja ei kun uutta pullaa uuniin pikkuisen tapailun jälkeen? Mieti nyt vähän hyvä nainen. Menee yli vuosi ennenkuin toisen näkee sellaisena kun hän oikeasti on.
ja paras on kolme vuotta.
Mihin teillä on kiire? Ette ole edes vielä oppineet tuntemaan toisianne..
on lyhyt aika. Sehän on vielä sitä onnenhuumaa koko ajan. Ei siinä näe toista kunnolla, vaan vasta niiden vaaleanpunaisten lasien läpi.
Oltiin tunnettu vähän reilu kk ja siitä varsinaisesti seurusteltu noin viikko. Jätettiin ehkäisy pois.
Kyse oli pitkälti siitä, että emme ole enää mitään teinejä. Piti pitää kiirettä, jos meinaa vielä lapsia.
En toki suosittele kenellekään ihan noin nopeaa toimintaa. Siinä sitten tutustuimme toisiimme, kun minä olin raskaana. Heh.
Emme välttämättä olisi yhdessä, jos meillä ei olisi lasta. Rakastamme kyllä toisiamme kovasti, mutta silti...
Lapsi on nyt neljävuotias.
näin sitä tulevia yhteis/yksinhuollettavia tehdään, mutta sulla oli näköjään kokemusta siitä jo :D
Eikö kannattaisi edes pari vuotta odottaa ja tutustua rauhassa ja rakentaa perheelle tukevan pohjan eikä aina mennä tuulen mukana. Olen aika varma että kuka hyvänsä lapsi valitsisi pysyvän toimivan perheen kuin isän ja äidin eksät ja nyksät ja niiden lapset sisaruspuolina.
On exiä ja nyxiä, ja lapsia kaikkien kanssa. Mikä ihme siinä on, että se lapsi pitää heti päästä tekemään. Ettekö te ajattele niitä lapsia ollenkaan? Siis että sulla on jo kaksi lasta, joiden isä on lähtenyt (tai sinä) ja nyt mietit seuraavaa lasta, joka ei enää muutaman vuoden päästä elä isänsä kanssa. Oletko edes kysynyt, onko tällä ihastuksella lapsia ennestään? En voi käsittää...
kyllä kuumeiltiin lasta melkein alusta asti, parin kuukauden seurustelun jälkeen. Sen vain tiesi silloin, että tuon haluan aviomiehekseni ja lastenin isäksi. Raskaus kuitenkin alkoi vasta parin vuoden jälkeen, vaikkei käytetty mitään ehkäisyä.
Yhdessä ollaan edelleen näin 10 vuotta myöhemmin, ja lapsiakin on jo kolme :-)
järkevintä olisi kyllä odottaa, että todella tuntisit, minkälaisen ihmisen kanssa olet lapsen tekemässä. Kuukaudessa et voi vielä toista tuntea. Ja vaikka yhdessä ei ollakaan erotakseen, niin mieti ja ajattele jo etukäteen, että jos se ero kuitenkin tulee joskus, niin pystyttekö te hoitamaan sen lapsen kunnialla, vai onko se mies sitten ihan sekopää.
On exiä ja nyxiä, ja lapsia kaikkien kanssa. Mikä ihme siinä on, että se lapsi pitää heti päästä tekemään. Ettekö te ajattele niitä lapsia ollenkaan? Siis että sulla on jo kaksi lasta, joiden isä on lähtenyt (tai sinä) ja nyt mietit seuraavaa lasta, joka ei enää muutaman vuoden päästä elä isänsä kanssa. Oletko edes kysynyt, onko tällä ihastuksella lapsia ennestään? En voi käsittää...
Että näiden mielestä lapsi on äidin.
kuumeilla ekaa yhteistä lasta, kuin ekaa yhteistä lasta taas jollekin uudelle miehelle. Mikä ihme siinä on, että lapsia pitää tehdä monelle miehelle. Siis kun joillakin on lapsia kolmen, neljänkin miehen kanssa. Aina ollaan niiiiin huumassa, ja tää on se oikea, ja parin vuoden päästä on taas yksi tai kaksi lasta lisää jossakin uusperheessä tai yh-äidillä yksin.
lapsi laitettiin jo ekatreffeillä alulle ja nyt on takana jo 15 vuotta ja lapsia viisi ja rakkaus roihuaa ja perään viisi hymiötä:
Valtaosassa tapauksia EI KÄY näin onnellisesti.
vanhanaikaisesti ensin seurustelisitte vaikka puoli vuotta, sitten muuttaisitte yhteen, menisitte vaikka oikein kihloihin ja naimisiin, ja jos vielä vuoden päästä olisitte onnellisia, niin sitten alkaisitte yrittää lasta. Tiedän, typerää edes ehdottaa, kun kaikki pitää saada heti...
pillerit vaan heti pois ja ihan vaikka viikon päästä suunnittelemaan häitä ja lapsia.
Tuollaisille vastuuttomille hattarapäille ei saisi antaa edes jyrsijöitä lemmikeiksi.
lapsi laitettiin jo ekatreffeillä alulle ja nyt on takana jo 15 vuotta ja lapsia viisi ja rakkaus roihuaa ja perään viisi hymiötä: Valtaosassa tapauksia EI KÄY näin onnellisesti.
Älkää hehkuttako, olette niin marginaalissa, niin marginaalissa.
Pari kuukautta tapaamisen jälkeen jätin pillerit pois. Lapsi odotutti itseään kuitenkin yli vuoden, mutta sitten vihdoin tärppäsi :) Onnellisena yhdessä edelleen!