Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terveisiä taas per*eestä

Vierailija
26.06.2012 |

rv 37 menossa ja mies on lähdössä ÄITINSÄ kanssa sukulaisiin kahden viikon kuluttua!

Luulin, että tämä on vain lestadiolaismiesten juttuja, että paetaan kalareissuille, kun vaimo matkaa synnärille, mutta kaipa se meidän tuleva kolmas lapsi sitten suurperheelliseksi meidätkin muuttaa (ja uudet vinkeet tulee miehellä kehiin).

Ärsyttää vaan niin, periaate mulla on kyllä ollut, että saa lähteä milloin vain, eikä takaisin tartte tulla, jos ei kiinnosta, mutta tuo ÄITI + raskauden loppumetrit -yhtälö saa jo vähän raivostumaan.

Sanokaa joku jokin viisas sana. Harmittaa tämä äitiyslomakin, kun ei ole niitä työkavereita terapoimassa.. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieluaan.

Vierailija
2/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi syntyy ennen sitä tai vasta sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle ja kuinka pitkäksi aikaa on menossa?

Vierailija
4/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin koen sen niin, että nyt kelpaa mikä tahansa pakopaikka ja -seura. Eivät ole edes kovin läheisiä, olen ihan oikeasti yrittänyt saada heidän suhteensa läheisemmäksi, mutten nyt ihan tätä tarkoittanut.

Aivan toiselle puolelle Suomea ja kolmeksi päiväksi (+matka-aika) ovat menossa. Siis tuolla reissulla ei ole mitään erityistä syytä/tarvetta, kunhan vain saivat päähänsä lähteä.

ap

Vierailija
5/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kaikki ei mene kuten oppikirjoissa, jos sä vaikka synnytät kotona ja paikalla on vaan lapset? Ei helvatti, mun äijä jos olis lähtenyt niin takas ei olis ollu mitään asiaa. Tosin mun anoppi on sellanen että se olis raahannut miehen korvasta takas jos olis keksinyt häipyä moiselle reissulle just ennen laskettua aikaa.

Vierailija
6/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ambulanssi on meillä paikalla 2 minuutissa (tämä testattiin edellisen lapsen synnytyksessä, saattaapi nytkin tulla kiireinen lähtö).

Vanhemmat lapset ovat jo isompia, saattaisivat pärjätä jonkin tunnin keskenään, jos synnytys käynnistyisi päiväsaikaan, keskellä yötä pitäisi varmaan pikkuisen vanhempi lapsi herättää odottamaan hoitajaa, mutta vielä on mietittävä ketä.. Täytyy varmaan huomenna kysyä tätä mieheltä.

ap

Vierailija
7/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kommenttisi lestadiolaismiesten kalareissuille pakenemisesta. En oo aikaisemmin kuullutkaan vaikka kaikenlaisia juttuja oon toki kuullut ja lukenut.

Vierailija
8/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kommenttisi lestadiolaismiesten kalareissuille pakenemisesta. En oo aikaisemmin kuullutkaan vaikka kaikenlaisia juttuja oon toki kuullut ja lukenut.

Sen sijaan te saatte mielestänne aivan vapaasti haukkua muita.

Vierailija
9/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aivan tosielämästä tuo tilanne on poimittu. Ei edes tutuntuttuja vaan ihan tuttuja. Eikä edes sieltä pahimmasta päästä ole tuo tarina, voisin kertoa paljon muutakin läheltä seurattaessa havaittua, mutta onpa tämä omakin tilanne nyt sellainen, etten taida sanoa muista mitään :)

Ap