Ikuisuusteema avioerosta: jos ei seksiä, ei läheisyyttä, ystävyyttä ehkä löytyy ja yhteisiä lapsia,
eroaisitko? Tänään lapsen harrastuksen puitteissa keskustelin viehättävän, itseäni vanhemman (yli 40v.) naisen kanssa. Tämä puhui niin kauniisti miehestään, kuinka mies on järjestänyt yhteisen lomamatkan, koska tietää, kuinka paljon nainen pitää ko. kaupungista. Tämä nyt vaan esimerkki, mutta kauniilla tavalla tuli selväksi, kuinka tämä "Jukka" pitää naisestaan huolta.
Joo-o, ei minun mieheni ole koskaan erityisemmin huomioinut, jostain muusta syystä (tarpeesta) rakastuin nuorena häneen, itseäni 15 vuotta vanhempaan. Silti pohdin, saisinko minä elää myös sellaisessa suhteessa, jossa kokisin huolenpitoa?
Kommentit (3)
Joskus takavuosina itkin esimerkiksi rankkojen työasioiden vuoksi, mies vaan tuijotti omaa läppäriään, ei kyennyt halaamaan. Menin luokse, ei mies kyennyt kohtaamaan tunteitani. Joskus taannoin ennen lapsia mies halusi käpertyä kainalooni paijattavaksi, mutta koskaan en itse saanut paijausta vastaavassa tilanteessa.
Mieheni aina sanoo, ettei pysty tekemään minua onnelliseksi. Itse ajattelen, että olen onnellinen, mutta haluaisin iloita siitä toisen kanssa, en olla niin yksin.
ap
tärkeää. ja pitää nyt tässä samaan hengenvetoon sanoa, että olisipa ollut mukavaa, jos olisi vaikka raskausaikana jalkoja hierottu... kerran ekassa raskaudessa pyysin miestäni, hän teki sitä hetken ja kysyi "riittääkö"... nauti siinä sitten, jos se on toiselle pakkopullaa...
ap
olen saanut tehtyä asioita, jotka minulle tärkeitä. Kirjoittanut kirjan ym., kun lapset nukkuvat, koska mies ei seuraani kaipaa.
ap