Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaka näytti sitten 110kg..pituutta 165cm. Miten mä saan nämä ikinä pudotettua?

Vierailija
25.06.2012 |

Olen jo vuosia päättänyt laihduttaa, mutta vaan lukemat senkun KASVAA! en pysy päätöksessäni,repsahtelen ja tulee pitempiä herkuttelu rupeamia. Olen käynyt jo psykiatrlla keskustelemassa,kokeillut kaikenlaista syömistä..ei taida olla toivoa enää? olen vasta 23v:(((

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamuna painoin 86kg, huolimatta Juhannuksen juhlinnasta.

Ensinnäkin tarvitaan päätös.

Minulle se on tammikuulle varattu etelänmatka, hirveää kun Greenpeace tulee ja kärrää hiekkarannalta kirkkaan punaisen suomalaisvalaan takaisin Atlanttiin, se mielessä.

Kaksi otetaan rennosti, kaikki mahdolliset dieetit tähän ikään on koettu ja kokeiltu, voihan ne Atlantin aallot olla ihan lämpimiäkin?

Kolme kokeillaan, jos kuitenkin.

Ja minulle on toiminut seuraavat.

Minulle sopii että syö kolme kertaa päivässä, hups jokainen ravitsemusihminen nostaisi älämölön, syötävä on vähintäin viiiiisi kertaaaaaa päivässsää!

Aamut aloitan munakkaalla,jeeees, jokainen karppi nostaa kättään, niin se pitää. Munakasta koska rakastan sitä ja ruisleipää ja tomaattia, paistan tomaatitkin minusta ne ovat parhaita niin. 4dl kahvia ja verenpainelääke, kera parin vesidesin.

Lounaspäivällinen tai mikä lie eli päivän pääateria siihen satsaan, kaikkea ihanaa mitä rakastan, lohta, kermaviilikastiketta, uusia perunoita, maksakoot vaikka 10€kilo, silliä, tomaattia, kurkkua, salaatteja, kukkakaalia ja voita, periaatteessa kunnon kotiruokaa ja niin paljon kuin vatsa vetää. Ruokajuomaksi vettä tai kivennäisvettä tai maitoa. Santsaan jos siltä tuntuu, jälkkäriksi xylitolipurkkaa tai hedelmiä.

Koska yleensä olen pärjännyt aamiaisella pitkälle iltapäivään, syön lounaspäivällisen lisäksi vain iltapalan eli ruisleipää, kinkulla, tomaatilla, kurkulla, salaateilla, jogurttia marjoilla, joita löytyy vielä pakasteesta.

Jos on tilanne että joudun iltapäiväkahville tai muuten kahville kera pullan syön sen hyvällä omalla tunnolla.

Ja sitten vielä tunti päivässä liikuntaa, joka voi olla reipasta kävelyä tai pyöräilyä koska niistä pidän tai puoli päivää shoppailua, tai sitten vapaapäivä, josta en koe huonoa omaatuntoa.

Tärkeää on vielä ihanat uudet ulkoiluvaatteet joita on kiva kylillä esitellä eli on kiva lähteä ulos kun on uusi kiva vaate, jot haluaa näytellä.

Yhteen toiseen ketjuun viitaten, kultarakas, opi vanhemmalta, rakasta laihtumista ja onnistu!

Niin aion tehdä minäkin, siis onnistua ja ette lue iltapäivälehtien lööpistä tammikuussa että se suomalaisvalas on kärrätty Atlantiin! Jos niin lukee niin varaan uuden matkan seuraavalle vuodelle tai sitten ajelehdin.

Minun mielestäni laihduttamiseen tarvitaan RUUANLAITTOA eli kun kerran päivässä tekee ruokaa se riittää ja makeanhimoon xylitolipurkaa, se oli muuten vinkki tämän päivän suurimmassa pudottajassakin, kannattaa muuten sekin katsoa, antaa tsemppiä että noin suurta ei minusta ainakaan tule.

JA sitten vielä 100gkin on pudotusta eli ei pidä masentua kun laihduttaminen on hidasta.

Vierailija
2/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kippaat puolet pois lautaselta roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herrantähden olet todella läski.Vittu mikä suomivalas.

Vierailija
4/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää ittes ja aloia rauhallisesti joku/jotain pieniä muutoksia. ei mitään tavoitepainoja, eikä muutakaan tavoitevaatteita, nyt päivä kerralaan, sanoisin tunti kerrallaan.

Mä olen myös iso, ja tänään keksin motivaattorin itselleni....käyn jokapäivä alastonsuomi sivuilla ja katson ihannevartaloita, olen näet jokakerta siellä käydessäni päättänyt tehdä itselleni jotain.

Vierailija
5/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap. mutta yksi niistä tuhansista, jotka kamppailevat tästä samasta asiasta.

Itseni tuntien minun pitäisi muuttaa unirytmiäni niin, että en valvoisi illalla. Ruuan suhteen minulla ei ole himoja, syön aika normaalisti. Mutta ruuan jälkeen alkaa puputtaminen ja leipä, piirakat ja makea on heikkouteni. Repeän oikein mässäilemään, kun lapset on nukkumassa. Joten illalla nukkumaan ja suu kiinni:)

Vierailija
6/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan ne päätökset ei kauan pidä. Muuta siis syömisiä yksi askel kerrallaan terveellisimmiksi. Harrasta liikuntaa aluksi vähän ja lisää sitä vähitellen. Et sä heti jaksa maratonia juosta, joten tunti viikossakin on huima parannus entiseen.

Ja muista, retkahdukseen ei koko laihdutus kaadu, seuraavana päivänä vaan jatketaan niitä terveempiä tapoja. Herkkupäiviäkin saa ja pitää pitää, ei kukaan totaalikieltäytymistä kovin pitkään jaksa. Kunhan muistat pitää herkuttelussakin kohtuuden. Ei ne kilot ole kertyneet hetkessä joten ei ne myöskään lähde hetkessä. Aikaa aikaa ja aikaa.

Vierailija
7/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi hävitä kaikki missä lukee kevyt!

Elikä pois kaikki keino makeutusaineet ym. Ne vain "huijaa" syömään enemmän.

Syöt vasta kun on nälkä, mutta vaa pienen määrän. On aivan sama mitä syöt, kun vaan otat vähän. Esim. kaupunkilla ollessa on järkevempää syödä yksi Mars patukka, kuin kerros ateria.

Otat vaikka tunninpäästä taas jotain pientä, mutta vain juuri sen verran että vatsa lakkaa huutamasta.

Käy vaakassa vain kerran viikossa ja merkkaat taulukkoon. Jos viikon päästä paino ei ole noussut, niin ole tyytyväinen.

Ei kannata yrittää mitään pika diettiä. maksimissaan 1-2kg / kuukausi. Kahden vuoden päästä painat enään 85kg. Kroppasi kerkeää menemään kasaan, eikä jää mitään roikkuvia nahkoja.

Liikuntaa kannattaa lisätä esim. tunnin kävely muutaman kerran viikossa lisää aineen vaihduntaa kummasti joka omalta osalta pudottaa painoa.

Vierailija
8/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia päättänyt laihduttaa, mutta vaan lukemat senkun KASVAA! en pysy päätöksessäni,repsahtelen ja tulee pitempiä herkuttelu rupeamia. Olen käynyt jo psykiatrlla keskustelemassa,kokeillut kaikenlaista syömistä..ei taida olla toivoa enää? olen vasta 23v:(((

Yksinkertaista. Osta peili! Tai jopa kaksi! Kun katsot tonnimakkaroitasi, tajuat kenties kuinka pahalta muista tuntuu, kun liikut kadulla ja muut joutuvat sinua katsomaan?

Vierailija
9/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän seksiä!

Vierailija
10/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa hyvä puoli: koska olet tuon ikäinen, on toivota, ettet näytä tyhjältä nahkapussilta laihtumisen jälkeen vaan nahka kiinteytyy vielä.

Jumalauta, nyt. Rupeat karppaamaan. Se on ainoa tapa pitää nälkähormoni kurissa ja estää nälästä johtuvat ahmimiskohtaukset.

Karppaamalla siis alkuun. NYT.

Vierailija
11/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta MITÄÄN EINEKSIÄ vaan teet kaiken ruokasi itse. Puolet lautasella salaattia. AINA. Muuten voit repsahdella niin paljon kuin tykkäät, kunhan pidät nuo asiat mielessä.

Vierailija
12/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lievästi ylipainoinen, mutta olen jo puolet elämästäni laihduttanut (koko aikuisikäni) mutta kilot sen kun lisääntyy. Hitaasti, mutta näköjään helevetin varmasti.

Olen myös yrittänyt kaikkea mahdollista, lukenut kirjastosta ja netistä kaiken laihdutuksesta, syömisestä, syömishäiriöistäkin. Teorian siis tiedän, käytännön toteutus vaan ontuu ja pahasti, mäkin repsahtelen ihan jatkuvasti.

Välillä toivonkipinä palaa ja jaksan taas aloittaa elämäntaparemontin (tai sellainen siitä aina pitäisi tulla) mutta kohta taas huomaan että en kykene siihen paria päivää pidemmäksi aikaa.

En tiedä mitä teen, kaikki keinot on käytetty jo, siltä tuntuu.

Vierailija
13/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan ravinto-oppaita kirjastosta lainaamaan ja liikuntaa lisäämään. Ei siinä muu auta.

Vierailija
14/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattilainen,olen yläasteelta lähtien,eli yli 10v lukenut viikottain aiheeseen liittyen,tutkimuksia,kirjoja,keskusteluja,lehtiä,videoita,dokumenttejä jne jne jne..kokeillut lähes kaikkea järkevistä vaihtoehdoista todella typeriin keinoihin laihtua. aikanaan siinä aina onnistuin,oli itsekuria,nyt sitä ei vaan löydy mistään,itsekuria. Tietoa on ja innostusta liikuntaankin,mutta ruokailu on mulle ongelma. Lisään vielä että olen myös käynyt ravitsemusterapiassa useamman kerran,syönyt mieliala lääkkeitä masennukseen mikä aiheutti holtitonta ahmimista. Ahmiminen on nyt kutakuinkin hallinnassa samoin masennus on täysin poissa, mutta äh......olen TODELLA epätoivoinen.AP

Vierailija
15/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentävä lähtö Nutriletilla. Et syö mitään muuta kuin 5 pirtelöä päivässä. Pari ekaa päivää menee totutellessa, sit se lähtee menee kuin itsekseen. Viimeistään viikossa olet ketoosissa, ja rasva alkaa palaa. Laihduin 9 vkssa yli 15 kiloa, ja nyt puolen vuoden päästä toinen startti menossa, toka viikko. Ekalla viikolla paino putoaa aina n 4-5 kg, sitten 1,5 kg/vk. Kun olet ketoosissa, verensokeri on tasainen, sulla ei ole nälkä eikä mitään mielitekoja. Kun lopetat, ala syömään terveellisesti. Paljon vihanneksia, salaattia, kanaa, kalaa, rahkaa, marjoja.

Vierailija
16/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduin 4viikossa 9kg, mutta koko sen ajan oli heikko-olo,nälkä,kylmä jne. Ja jotenkin tuntuu tuskaiselle että sellaisella kituutuksella ja paskojen litkujen juomisella lähtisi VAIN n.1-1.5kg seuraavilla viikoilla..ruokavaliolla ja liikunnalla pystyy samaan..kuulostan varmaan tosi uppiniskaiselta,mutta tuokin kokeiltu ja nähty,eri valmistajilta olen vielä kokeillut. Ap

Vierailija
17/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 kg rikottu, on mitä muistella.

Seurusteletko? Lisää seksinmäärää. Jos et seurustele mieheni voi olla treenaamassa elämäntapasimuutosta.

Jätä einekset, mutta mitä tilalle. Tarvitset apua ruokavalion muokkaamiseen, ei tarvitse syödä pahaa ruokaa tai käyttää pikalaihdutuksi, jotka tuo kilot takaisin kun ne lopettaa.

Vierailija
18/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen yksi taannoin lukemani Patrick Borgin kirja jossa sanoi että hänen kokemuksensa mukaan kaikki itsekurin avulla laihduttaneet lihovat takaisin, ja vuosien mittaan paino vaan nousee ja nousee, vaikka aina välillä itsekurin avulla onnistuttaisiinkin laihtumaan.

Hän opastaa asiakkaitaan jonkinlaiseen rentoon syömiseen, jossa siis pyritään luonnolliseen suhtautumiseen noissa symisasioissa, ilman kieltäytymistä ja itsekuria joka lopulta saa ihmisen syömään enemmän kuin tarvii.

Vierailija
19/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän