Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kihlasormuksestani?

Vierailija
25.06.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavis rivisormus ei niin hyvälaatuisilla timanteilla.

Vierailija
22/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tykkää, koska valkokulta näyttää hopeelta= halvannäköinen. Mulla on samanlainen mut sormus on kultaa, vain timanttien alla on valkokultaa, jotta ne hohtaa nätimmin sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivempi ehdottomasti kuin tavallinen sileä sormus. Omaan makuun liian tavis tai perinteinen malliltaan, mutta en olekaan rivisormuskannattaja. Pääasia kuitenkin, että itse tykkäät.

Vierailija
24/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikein sovellu päivittäiseen käyttöön.

Ja vihkisormuksen löytäminen tolle kaveriksi voi olla aika hankalaa =D

Itse olen niin vanhanaikainen, että kihlat ilman kiviä, kivet sitten vihkisormukseen....

Mulla on ton tapanen, kylläkin hienompi vihkisormuksena, niin ihan päivittäisessä käytössä se on..

Vierailija
25/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyyliltäni kovin maanläheinen, joten pidän simppelimmistä koruista.

Vierailija
26/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ikimaailmassa olis varaa tuollaiseen, tienataan molemmat vähemmän kuussa kun tuon korun hinta on. En uskataisi koskaan pitää kädessäni päivittäisessä käytössä mitään noin arvokasta. Mutta nättihän se on kuin mikä.

Vierailija
27/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on paljon pehmeämpää ja halvempaa kuin valkokulta.

Minusta sormus on vähän tavallinen ja tylsä ja jotenkin vähän äkkirikastuneen oloinen. Hyvä maku vaatii luonnetta. Tuollainen on aika monella.

Vierailija
28/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisen juntin silmissä. Koruista vähääkään tietävät eivät sekoita niitä keskenään.

Vierailija
30/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kallis. Mun kihlasormus maksoi aikanaan jotain 200 markkaa (kyllä, markkaa, eli mitä, jotain 35 euroa?) ja oli puodin halvin sileä keltakultarinkula. Kyllä mä siitä aikani tykkäsin, mutta jos mut vielä kihlataan, niin valkokultaa ja timantteja, kiitos! (Mutta ei ihan noin hienoa ja kallista kuitenkaan.)

Vierailija
31/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.laatukoru.fi/silvan-timanttisormus-0-95-ct-wvs.html" alt="http://www.laatukoru.fi/silvan-timanttisormus-0-95-ct-wvs.html">http://www.laatukoru.fi/silvan-timanttisormus-0-95-ct-wvs.html</a&gt; oma kihlasormukseni on tämä

No huh huh. 10 vuoden kuluttua toi vaikuttaa vielä mauttomammalta.

Mä olen järkyttynyt. Mulle tulee mieleen amerikkalaiset räppärit.

Bling-bling, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
32/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että tänne alkaa tulla vähän "amerikan" meininkiä, vaikkei nyt mitään isoja timantteja tarvi olla mutta kyll minä ainakin kihlasormustani haluan "esitellä" ja mites esittelet njotain 50e kihlarinkulaa yhyh!

Vierailija
33/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse tykkään yksinkertaisista ja selkeistä koruista. Mutta sulhasesi varmaankin tuntee makusi, ja sormus sopii tyyliisi.

Piti tuohon edelliseen lisätä ("Keltakulta on ihan out!"), että keltakulta kuulemma on nyt just nouseva trendi eli palaamassa jälleen aallonharjalle valkokultaisen muodin jälkeen :).

Vierailija
34/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no etpä sinä sitä pidäkään :) itselleni se on kovin rakas ja minun silmiini kaunein sormus juuri minulle.

Vierailija
35/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sille joka oli "järkyttynyt"

Vierailija
36/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap rakastaa sormustaan eikä välitä siitä mitä muut sanovat, miksi tuoda sormus tänne arvosteltavaksi - ihan vain että pääsisi syyttämään kateellisiksi niitä joiden tyyliin ei sovi, tai joilla ei ole mahdollisuutta tai halua pistää noin paljon rahaa sormukseen?

Vierailija
37/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terävät reunat, eivät ole upotettuja sormukseen.

Jäävät helposti kiinni ohuisiin kankaisiin esim.

Vierailija
38/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritimantti (myös konfliktitimantti[1] tai sotatimantti[2]) tarkoittaa sota-alueelta kaivettuja timantteja, jotka myydään sodan tai kapinan rahoittamiseksi. Esimerkiksi Sierra Leonen kapinallisarmeija rahoitti veritimanteilla vuosina 1991–2002 käytyä sisällissotaa.[3] Myös Kongon demokraattisesta tasavallasta, Angolasta ja Liberiasta on viety veritimantteja.

Mulla on siksi antiikkia, että ei tarvitse tukea saastuttavaa kaivosteollisuutta tai sotatimantteja!?

Vierailija
39/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavis rivisormus ei niin hyvälaatuisilla timanteilla.

voi just ja just timanteiksi sanoa. Autuaita ovat tietämättömät, taas kerran.

Vierailija
40/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis, ja kallis. Kun ap rakastaa sormustaan eikä välitä siitä mitä muut sanovat, miksi tuoda sormus tänne arvosteltavaksi - ihan vain että pääsisi syyttämään kateellisiksi niitä joiden tyyliin ei sovi, tai joilla ei ole mahdollisuutta tai halua pistää noin paljon rahaa sormukseen?

Jos ei edes tollast hintaa ole laittaa sormukseen, niin miksi edes mennä kihloihin/naimisiin!?!?! :O