Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kihlasormuksestani?

Vierailija
25.06.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis, ja kallis. Kun ap rakastaa sormustaan eikä välitä siitä mitä muut sanovat, miksi tuoda sormus tänne arvosteltavaksi - ihan vain että pääsisi syyttämään kateellisiksi niitä joiden tyyliin ei sovi, tai joilla ei ole mahdollisuutta tai halua pistää noin paljon rahaa sormukseen?

Jos ei edes tollast hintaa ole laittaa sormukseen, niin miksi edes mennä kihloihin/naimisiin!?!?! :O

Köyhät kyykkyyn, tottakai otetaan lainaa ja järkätään 10 000e häät vähintään ja sormuksiin kolmen kuukauden palkat!

Jos tähän ei ole varaa niin pysykää sinkkuina!

Vierailija
2/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis, ja kallis. Kun ap rakastaa sormustaan eikä välitä siitä mitä muut sanovat, miksi tuoda sormus tänne arvosteltavaksi - ihan vain että pääsisi syyttämään kateellisiksi niitä joiden tyyliin ei sovi, tai joilla ei ole mahdollisuutta tai halua pistää noin paljon rahaa sormukseen?

Jos ei edes tollast hintaa ole laittaa sormukseen, niin miksi edes mennä kihloihin/naimisiin!?!?! :O

Siksi, koska köyhätkin rakastavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis!?!!? Ihan perushintanen sormus.. :D Jos ei edes tollast hintaa ole laittaa sormukseen, niin miksi edes mennä kihloihin/naimisiin!?!?! :O

Ai jos ei ole varaa/halua laittaa sormukseen melkeen kahta tonnia, niin ei pidä mennä kihloihin? Siis mennäänkö kihloihin rahasta vai rakkaudesta?

Vierailija
4/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. "tykkään enemmän luonnonläheisistä"

Jos ap olis jonkun siron rinkulan linkittänyt, niin johan olis taas haukuttu lyttyyn.

Mutta siis mun mielestä tuo ap:n sormus on todella hieno, miksi aina pitää olla niin vaatimaton ja huomaamaton? Mä ainakin tykkään ja haluaisin omastakin sormuksestani just tuon tyyppisen.

Onnittelut ap!

Vierailija
5/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tyylillään. Menin isoäitini kultarinkulalla naimisiin ja pidin sitä vain muutaman kuukauden. Naimisissa olemme olleet 17 vuotta.

Jos haluaa todella näyttää takariviin saakka olevansa naimisissa, mitä isompi sen parempi.

Vierailija
6/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska köyhätkin rakastavat.

Mutta mä en ole köyhä, en vain ole niin innostunut timanteista että haluaisin maksaa sormuksesta noin paljon.

Ap:n sormus on nätti, omassa elämässäni en silti haluaisi investoida sellaieen. Ap:lla on varmaan myös kallis auto, enkä ole siitäkään kateellinen, vaikka pidäisinkin hänen autoaan kauniimpana kuin omaani. Nämä eivät vain ole niin tärkeitä asioita kaikille.

Sori ap.

Vierailija
7/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sen takia linkittänyt tuota, että näytän kuinka kallis sormus mulla on (mun mielestä tuo on hintava). Halusin vaan kuulla arvon av-mammojen mielipiteen, mun mielestä on kiva katsoo kuinka mielipiteet jakautuu.

Niinku joku sanokin, että mennäänkö naimisiin rahasta vai rakkaudesta. Mun mielestä on ihan sama vaikka mun sormus olis klemmarista väännetty, ajatushan se tärkein :)

Lämpimät kiitokset kaikille onnitteluista!

Vierailija
8/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eriävät mielipiteet ovat kateutta.

Onko mitään kallista mitä ei saisi haluta ilman että kyse olisi katkeruudesta, vai koskeeko vain ap:n sormusta? Pitääkö haluta Versacen mekkoakin, tai Luis Vuittonin laukkua - saako niistä olla pitämättä olematta kateellinen?

Vierailija
9/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa taas tätä kateellisten panettelua :D

esim. "tykkään enemmän luonnonläheisistä"

Jos ap olis jonkun siron rinkulan linkittänyt, niin johan olis taas haukuttu lyttyyn.

Mutta siis mun mielestä tuo ap:n sormus on todella hieno, miksi aina pitää olla niin vaatimaton ja huomaamaton? Mä ainakin tykkään ja haluaisin omastakin sormuksestani just tuon tyyppisen.

Onnittelut ap!

Jos viittasit kommenttiini maanläheisestä tyylistä, niin se todellakin pitää paikkaansa eikä kyse ole kateudesta. Kehuinhan tuotakin sormusta nätiksi, muttei MINUN tyyliini sopivaksi. On se kumma, kun joillakin ei mene päähän se, että ihmisillä on erilaisia makuja ja kaikki eivät tykkään siitä prameilevasta tyylistä. Olen vaatetustani myöten boheemimpi, joten usko pois ettei tuo sovi tyyliini!!

Mielipiteitä tässä kyseltiin ja sanoin omani. Ilmeisesti muita mielipiteitä ei hyväksytä kuin elämää suuremmat ylistykset...

Vierailija
10/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kihloista :)

Vierailija
11/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan oikeesti kade! Mie haluun tollasen kans!

Vierailija
12/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisen juntin silmissä. Koruista vähääkään tietävät eivät sekoita niitä keskenään.

keltakulta on lisäksi paljon halvemman ja juntimman näköistä kuin valkokulta.

Vierailija
13/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpais mullekin! :) Itselläni on huomattavasti pienemmät timantit sormuksissa mutta onneksi ovat ihan kiva näköiset kun on pienet ja sirot sormet.

Vierailija
14/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eriävät mielipiteet ovat kateutta.

Onko mitään kallista mitä ei saisi haluta ilman että kyse olisi katkeruudesta, vai koskeeko vain ap:n sormusta? Pitääkö haluta Versacen mekkoakin, tai Luis Vuittonin laukkua - saako niistä olla pitämättä olematta kateellinen?

Mutta en ole ikinä ymmärtänyt Luis Vuittonin laukkujen kauneutta. Mun (maanläheiseen makuun) ne on järkyttävän rumia :D.

Vierailija
15/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole ikinä ymmärtänyt Luis Vuittonin laukkujen kauneutta. Mun (maanläheiseen makuun) ne on järkyttävän rumia :D.

Rehellisesti sanottuna en ikinä kanniskelis niitä laukkuja! Opiskelija olen, joten merkkituotteita en ostele, mutta vaikka joku sellaisen Vuittonin minulle ostaisi, en kantaisi laukkua sekuntiakaan! Visuaaliselta ilmeeltään, varsinkin väritykseltään rumia.

Vierailija
16/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnentyttö oot.

Vierailija
17/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kans kovasti, vaikkakin ihan puun takaa tuo tuli! :)

Vierailija
18/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikein sovellu päivittäiseen käyttöön.

Ja vihkisormuksen löytäminen tolle kaveriksi voi olla aika hankalaa =D

Itse olen niin vanhanaikainen, että kihlat ilman kiviä, kivet sitten vihkisormukseen....

Vierailija
19/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan mun makuun. En pitäisi vaikka olisi viimeinen sormus maailmassa, mutta mä olenkin pohjoismaisen yksinkertaisen designin ystävä enemmän kuin perusvaimoke Espoosta...

Vierailija
20/41 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yllätyksen vietäväksi ja miehen sokkouhriksi sormuksen valinnassa.