Paras/hauskin kutsumanimi kuukautisille?
Aloitan: kotkan veripäivät. Aivan loistava, oivaltava ilmaus. Yhden kirjaimen muutoksella saadaan kesätapahtumasta kahdella sanan täsmäkuvaus naisen menstruaatiosta.
Kommentit (12)
Hilloviikot. Molemmat on miespuolisilta opittuja, ehkä luulevat että ne ihan viikkoja kestää..
Olen niin häveliäs, että inhoan puhua suoraan "menkoista" tai muulla nimellä! En tykkää työkavereiden ym. kanssa jutustella noin henkilökohtaisista jutuista, mutta moni kuitenkin aina avautuu menkoistaan! :D
Vain läheisimmät ihmiset ymmärtävät tuon hubbapuppa-termin! :D
kuukuset, rättisulkeiset, rättipäivät, puolukkapäivät, verenluovutus.... Onhan näitä.
Tää menee nyt tosiaan hiukka asian vierestä, mut meillä kuukautissuoja on jakopääntiiviste!
Tää menee nyt tosiaan hiukka asian vierestä, mut meillä kuukautissuoja on jakopääntiiviste!
Itse ole kiitollinen siitä, että saan käyttää englanninkielistä sanaa "period".
Kai mä sitten olen vähän häveliäs, kun en ollenkaan tykkää noista inhorealistisista hillovertauskuvista.
Kuukautisista puhun juoksuna. Termejä menkat ja mensut inhoan.
tuo ap:n termi.
Mieheni kutsuu noita iankaikkisiksi. Itse olen aina ihmetellyt sanaa puolukkapäivät.