Vanha ystävä, mikset vastaa fb:ssä viesteihini?
Tiedän kyllä, että hylkäsin sinut aikanaan, mutta minulla oli tuolloin syyni. Ja et kai sä vuosikymmeniä varmaan siitä kanna kaunaa.
Kommentit (4)
Jos lukee puhelimella viestit, niin unohtaa vastata. Itse luen usein puhelimella, mutta en viitsi vastata sillä, kun on niin vaikeaa.
Laita uusi viesti ja kysy :)
ja se, että hylkäsit minut, oli iso helpotus. Olen niin nynny etten olisi ikinä kehdannut hylätä sinua, olisin roikkunut paskassa ystävyyssuhteessa maailman tappiin. Kun pääsin sinusta eroon, kiitin kohtaloa tästä odottamattomasta käänteestä. Muuta en pysty tekemään edelleenkään mutta sentään pystyn olemaan vastaamatta viesteihisi. Olisi todella kiva, jos siitä ymmärtäisit vinkin ja jättäisit minut rauhaan
menee todennäköiset fb:n "muut" kansioon... munki viestit meni pitkään sellaiseen kun yritin saada serkkuun yhteyttä :D Huomas vasta jonku kuukauden kuluttua ne mun viestit :D
Ensin epäilin tätä, mutta kyllä hän kerran on vastannut hyvin ylimalkaisesti kertoen kuulumisensa, mutta mä olen useamman kuitenkin laittanut, eikä hän vastannut niihin.
Kaveriksi hyväksyi kuitenkin lopulta, mutta ilmeisesti ei pätkääkään kiinnosta jutella enempää.
menee todennäköiset fb:n "muut" kansioon... munki viestit meni pitkään sellaiseen kun yritin saada serkkuun yhteyttä :D Huomas vasta jonku kuukauden kuluttua ne mun viestit :D