Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Amway huuhaata? Tienaako sillä hyvin?

Vierailija
06.06.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos olet hyvä myymään (ei niinkään tuotteita, vaan myyntityötä, eli saat helposti markkinoitua toiselle ihmiselle sitä myynti-ideaa), niin voithan sinä sillä rahoiksi pistääkin. Sinänsä pelkästään tuotteita myymällä ei rikastu, helposti päin vastoin.

Mutta ellet ole valmis nimenomaan tuohon uusien myyjien jatuvaan kalastukseen ja ellet arvele olevasi todella hyvä vakuuttamaan ihmisiä siitä, miten mahtava juttu amway on ja miten hyvin sillä tienaa, niin ei kannata.

Vierailija
2/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse tutustunut, mutta kaverini on hurahtanut siihen. Hän aina selittää sitä konseptia, että ihmiset luulevat sen olevan pyramidi, mutta se ei ole.

Mutta se taitaa perustua juuri siihen, mitä kakkonen sanoo: kun saat tarpeeksi allesi jälleenmyyjiä, niin sitten sillä tienaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulin tänne kysymään av-raadilta kokemuksia! Sopivasti olikin ketju aloitettu.

En kyllä heti hurahtanut, olen TODELLA skeptinen tätä Amwayta kohtaan... :/

Vierailija
4/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 100 % pyramidi on. Tavallinen pulliainen ei Amwaylla rikastu, päinvastoin ja menee maine, hermot ja itsekunnioitus.

Vierailija
5/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 100 % pyramidi on. Tavallinen pulliainen ei Amwaylla rikastu, päinvastoin ja menee maine, hermot ja itsekunnioitus.

Joo, en todellakaan usko siihen rikastumiseen. Ja en tosiaan ala kavereita ahdistelemaan jonkin liikkeen perustamisesta. Saan kaupasta hammastahnan ja pyykinpesuaineenkin...

Vierailija
6/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse tutustunut, mutta kaverini on hurahtanut siihen. Hän aina selittää sitä konseptia, että ihmiset luulevat sen olevan pyramidi, mutta se ei ole.

Mutta se taitaa perustua juuri siihen, mitä kakkonen sanoo: kun saat tarpeeksi allesi jälleenmyyjiä, niin sitten sillä tienaa.

Eli pitää itse saada alleen uusia jälleenmyyjiä = pyramidi.

Vierailija
7/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole sellaista samalaista huijausta pyramidia kuin joskus joku on ollut. Mä olen ostanut niitä tuotteita tuttavan kautta aivan kuten vaikka jotain Oriflamea ostetaan liittymättä siihen.

Vierailija
8/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa myös uskonlahkomaisia piirteitä. Minun paras kaverini hurahti tuohon, eikä sen jälkeen enää osannut puhua muusta kuin rikastumisesta ja käännyttää minuakin väkisin Amwayhyn. Kerroin etten halua, mutta hän vaan intti että kunnhän sitten hurauttaa Ferrarilla pihaan ja muuta niin sitten kaduttaa. Sanoin että harkitsen uudestaan kun hän todellakin tulee sillä Ferrarilla kylään ;-) jouduin jopa laittamaan välit poikki ystävään koska tapaamiset olivat pelkkää minun käännyttämistäni. Pari vuotta se jaksoi, sitten tuli järkiinsä ja lopetti.

Vierailija
9/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa myös uskonlahkomaisia piirteitä. p

Varsinkin ne viikonloppuseminaarit kuulostaa epäilyttäviltä! Siellä kerrotaan miten kootaan tiimit ja ollaan hyviä johtajia... Heh.

Vierailija
10/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteet ovat hyviä ja laadukkaita. Kalliita myös, mutta astianpesupulveria tarvitsee koneeseen vain vajaa 10 ml, ja pyykinpesuainetta laitan 25 ml kuuden kilon koneeseen.

Vierailija
11/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen siis sille kirjanpitoa. Kovasti sekin jaksaa aina mulle kehua, kuinka hirveesti rahaa tulee. Ei minusta kirjanpidossa ainakaan ne tulot vaikuta yhtään suurilta, että sinänsä huvittaa.

Vierailija
12/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pyramidihuijarit aloittaa jo sillä etä tämä meidän bisnes EI ole pyramidi...

Vierailija
13/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että myy niitä tuotteita tai käyttää vaikka vain itse. Tietenkin tienaa enemmän jos uusia saa liittymään.

Vierailija
14/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomoni hurahti Amwayhin ja meille töihin hankittiin vedenpuhdistin 1200 euroa ja sen vaihdettavat suodattimet ovat jotain 300 euroa.

Kraanaveden laatu ei kelvannut, vaikken minä mitään makueroa huomannut. Puhdistimen kerrottiin poistavan vedestä vaikka mitä aineita, mitä poistetaan jo vedenpuhdistamolla.

Vierailija
15/18 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomoni hurahti Amwayhin ja meille töihin hankittiin vedenpuhdistin 1200 euroa ja sen vaihdettavat suodattimet ovat jotain 300 euroa.

Kraanaveden laatu ei kelvannut, vaikken minä mitään makueroa huomannut. Puhdistimen kerrottiin poistavan vedestä vaikka mitä aineita, mitä poistetaan jo vedenpuhdistamolla.

Näitähän myydään ihan tavis kaupoissakin.

Vierailija
16/18 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans ollut kyseisessä käännytyksessä. Eniten pisti naurattaan tää paasaaminen ekologisuudesta. Juu tosi ekologista raahata tuotteet lentorahdilla jenkeistä! :D Fiksumpaa ostaa suomalaisia tuotteita, katsoo vaan et on joutsenmerkit sun muut niissä.

Ja tää amwayn paasaaminen asiasta et niiden pesupulverissa ei oo zeoliittia ja normi markettipulvereista ei vastaavaa löytyis on puppua. Kyllä näitä zeoliittia sisältämättömiä ihan normaaleissa suomalaisissa marketeissakin myydään.

Vierailija
17/18 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tullut vai jo aiemmin perustettu juttu..?

Vierailija
18/18 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tullut vai jo aiemmin perustettu juttu..?

http://www.amway.fi/