VESIROKKO: Tiedätkö ketään perhettä sairastavan LAHDEN seudulla?
Lahdessa on kuulemma liikkeellä ja haluaisin sairastuttaa pojan että päästäisi siitä.
Voisin jopa vähän korvata siitä ilosta jos joku suostuisi treffaamaan niin että saisin sen tarttumaan 3v pojalle.
Kommentit (8)
kyllä se sitten tulee kuule kun tulee, miksi sitä nyt erikseen pitää lähteä hakemaan?? Ootko lisäksi varma, että teidän tutut perheet haluaa just nyt kesäksi sitä vesirokkoa???!! Mä en tajua tuota tautien hakemista yhtään. Mun muksut on vesirokon sairastaneet, mutta ihan "itsestää" tarttunut, eikä mielestäni ole mitään syytä hakemalla hakea.
kyllä se sitten tulee kuule kun tulee, miksi sitä nyt erikseen pitää lähteä hakemaan?? Ootko lisäksi varma, että teidän tutut perheet haluaa just nyt kesäksi sitä vesirokkoa???!! Mä en tajua tuota tautien hakemista yhtään. Mun muksut on vesirokon sairastaneet, mutta ihan "itsestää" tarttunut, eikä mielestäni ole mitään syytä hakemalla hakea.
on muutenkin niin viheliäinen tauti,etten sitä kyllä vapaaehtoisesti haluisi,ja miksi just kesällä tuo pitäisi sairastaa??
mahdolliset vakavat sivutaudit eivät sinua sitten pelota?
Mikset rokota lasta?
Meillä sai jälkitautina (sairastui ennenkuin ehdin harkita rokottamista) aivokalvotulehduksen ja se ei ollut mikään pikkujuttu :(
Ihmeen kepeästi juntit vanhemmat suhtautuu vesirokon sairastuttamiseen.
Joskus 40 vuotta sitten sairastuttamista suositeltiin. Nykyään pidetään vastuuttomana. Mikset tosiaan rokota, ap?
Ja jossei aio rokottaa niin jälkitaudit voi tulla joka tapauksessa, sairastutti tarkotuksella tai sairastui itse.
Vesirokko ei ole ihan mikään helppo tauti. Entä jos juuri sun lapsi saa vakavia komplikaatioita?