Miten sinusta huomaa että olet kiinnostunut?
Kommentit (10)
mutta mä sanon sen. Ihan alkuun en tietenkään ja silloin sen huomaa siitä että juttelen, nauran, hakeudun seuraan, laitan viestiä...
Jos olen varattu niin yritän peittää mutta kai se näkyy. Hymyilen, katson silmiin suoraan jne. Ehkä tuo katsekontakti on selvin sillä hymyilen ja puhun kyllä kaikille miehille.
Monet tuntuvat tulkitsevan flirttini kiinnostukseksi, mutta sitä se ei ole.
Se kuulemma näkyy kauas, samoin kuin pilke silmäkulmassa. Näin mulle on kerrottu.
Puhumattakaan hymystä joka on niin leveä että poskia kivistää:D
ja hymyni levenee muutaman sentin.
Yritän olla näppärä puheissani, mikä luultavasti aiheuttaa sen, että vaikutan tavallistakin ääliömmältä. Tai sit menen lukkoon. Hikoilen, ku jännittää.
Minulla on huono itsetunto enkä usko että kukaan mies on oikeasti minusta kiinnostunut. Koen itseni rumaksi ja persoonallisuudeltanikin noloksi. Joten jos olen kiinnostunut jostain miehestä tunne on lähinnä vaivautunut, jos tämä ottaa kontaktia - itse en sitä koskaan ota.
yritän olla rennompi kuin olen, mitä siis en siinä ole, joten lopputulos on useinkin kaikkea muuta. Ja vähäisetkin järkevät lauseet katoavat päästä. Kaikenlaista pientä sekoilua ja kömpelyyttä. Myöskin "sopimatonta tuijottelua" (esim. keskustellessa tajuaa tapittaneensa toisen huulia ehkä vähän liikaa).
miehille ystävällinen, hymyilen ja katson silmiin. Jos ihastunut niin puheenaiheet loppuu, olo hermostunut jne. Jos olen rohkea pyrin ottamaan pitkän katsekontaktin.
ja nauran vähän kujeilevampaa naurua miehen ihan kaikille jutille, niillekin jotka ei oikeasti naurattaisi.
Otan kontaktia, juttelen, hymyilen, kyselen ja annan hänen ymmärtää, että hän on ihan älyttömän fiksu ja kiinnostava. Aika usein ei kyllä ole. Ihastun ikään kuin siihen mielikuvaan, jota itse ole luomassa. :( lopulta joutuu sitten heräämään.