Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kahden sektion jälkeen automaattisesti loput sektiolla?!

23.11.2005 |

Tänään kävin synnytystapa-arviossa ja heti sinne mennessä lääkäri totesi, että " Sinähän tulit sopimaan sektiopäivästä" . Koko raskauden ajan minulle oli sanottu että sektio ei ole mitenkään automaattinen ratkaisu vielä tässäkään tilanteessa. Olin siis todella yllättynyt lääkärin kommentista ja pettynyt siihen että olen koko raskauden ajan pelännyt että joudun alatiesynnytykseen.

Mitä teille muille on sanottu? Näin siis oulussa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-80% ensimmäisellä kerralla sektioiduista synnyttää seuraavalla kerralla alakautta.

Vierailija
2/7 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. alatie synnytys noin 5 vuoden jälkeen hätäsektiosta. Ja kaikki meni todella hyvin tällä kertaa. Vauva oli tosi 1.5 kg pienempi kuin numero 2.

Terveisin

mulberry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädytty, ainakin osittain. Minulle sanottiin toisen kiireisen sektion jälken että seurava on sitten suunniteltu sektio, syy on anatominen....

Tiedän että Tampereella ainakin voi koittaa alakautta vaikka olisi kaksi sektiota takana, tosin silloin on ollut sektion syynä muu kuin anatoimia tms. ongelma.

Vierailija
4/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kahden sektion jälkeen myös kolmas sektio. Vaihtoehtoja ei ole.

Vierailija
5/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkan keskussairaalassa että koska alla on kaks sektiota ni kolmaskin tulee sitten sektiolla ja niin taitaa olla käytäntö koko maassa.

Vierailija
6/7 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhden sektion jälkeen voi synnyttää vielä alakautta, mutta jos kaks sektiota takana, niin sitten seuraavat aina sektioita. Näin sanoi leikannut lääkäri K-SKS:ssa neljä vuotta sitten hätäsektion jälkeen.

Quest 10+6

Vierailija
7/7 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen kiireellisen sektion jälkeen (myöskin K-SKS:ssa) että seuraava sitten myöskin leikataan.. Varmaan poikkeuksiakin löytyy, mutta olen ymmärtänyt, että rupeaa olemaan jo sen verran riskaabelia hommaa sitten ettei välttämättä anneta alateitse enää synnyttää..?