35-40 vuotias nainen, voisitko seurustella nuoremman miehen kanssa?
35-40 vuotias nainen, voisitko tapailla yli kymmenen vuotta nuorempaa miestä? Siis noin 24-26 vuotiasta.
Kommentit (17)
Joten en voisi. Hän ei hyväksyisi sitä. Enkä huolisikaan häntä vanhempaa, meillä on ikäeroa 12 vuotta.
Seurustella voisin siinä tapauksessa, että olisin tunteiden osalta "niskan päällä" ja tietäisin, ettei maailmani siitä isommin keikahtaisi kun suhde loppuisi.
Ainakin sellaisena kepeänä seksisuhteena tuo menisi, jos olisi oikein ihana niin vakavampanakin.
paljon nuorempaankin, mutta todelliseen suhteeseen en voisi ruveta. En haluaisi enää lapsia, nuori mies varmaan jossain vaiheessa kuitenkin, enkä usko, että voisimme ihan tasa-arvoisessa suhteessa muutenkaan elää.
että pystyisin. Sen verran lapsellisia sen ikäiset on vielä. Mä haluan miehen en poikaa.
kuvitella itseani niin nuoren kanssa...ehka n. 5v on sellainen "raja"... mutta jos oikein rakastuisin niin ihan varmasti tama "raja" menisi romukoppaan :)
menin naimisiin 32 vuotiaana 22 vuotiaan miehen kanssa. Olemme edelleen yhdessä ja lapsikin on saatu aikaan. Eli vastaus kysymykseen on, että kyllä voin.
Tapailin itseäni 3 vuotta nuorempaa miestä mutta jouduin lopettamaan suhteen sen toimimattomuuden vuoksi. Se ei siis toiminut nimenomaan tuon ikäeron vuoksi. Mies oli aivan ymmällään kun kerroin että en pysty jatkamaan koska hän on nuorempi.
Mielestäni tuon ikäinen olisi mulle liian nuori. Ehkä 28 ja yli sopisi paremmin. On jo "aikuinen" ;D
että pystyisin. Sen verran lapsellisia sen ikäiset on vielä. Mä haluan miehen en poikaa.
eipäs yleistetä.Kyllä moni mies on jo tuossa iässä oikein fiksu. Niin naisissa kuin miehissä löytyy niitä jotka ei koskaan aikuistu.
mummoni neuvoi,että miehen pitää olla naista noin 7 vuotta nuorempi,koska naiset elää yleensä vanhemmiksi:)
Seurustelen 24-vuotiaan pojan kanssa ja itse olen 36. Hän on parempi ja kiltimpi ihminen kuin yksikään vanhempi miesystäväni ja sattuneista syistä hän on paljon kypsempi kuin monet muut parikymppiset.
olen 44v. ja naimisissa miehen kanssa, joka tänä vuonna täyttää 37 ja neljä lasta
Ei tunnu kovin todennäköiseltä että kiinnostuisin tuon ikäisestä. Noin nuorten jutut ja mielenkiinnon kohteet tuntuvat aika yksinkertaisilta ja lapsellisilta.