aijon huomenna soittaa mielenterveystoimistoon. mikähän on vastaanotto??
siis mitenkähän suhtaantuvat, kun soitan, että on tässä tullut ehkä liikaa mietittyä että tappaisin itseni.
en koe olevani masentunut. mutta minulla on päällä krooninen vitutus. aivan kaikki asiat elämässäni menee päin helvettiä. mitään iloa ei ole, tai jos hetken on parempi, tapahtuu esim. jotain mukavaa, niin kohta tulee paskaa niskaan kaksin kerroin pahemmin.
lapsia mulla on ja olen yksinhuoltaja. luulen että lapsille olisi parempi että niillä olisi vain yksi koti.
että mitähän sanovat kun sinne huomenna soittelen? lääkkeitä on mulle turha tuputtaa. niillä ei tää paskassa kahlaaminen muuksi muutu.
Kommentit (7)
ne lääkkeet vaan auttaa vai mitä sä luulit sieltä saavas? luuletko että vitutus laskis puhumalla? outo ajatus...
Jos toi tilanne jatkuu sairastut psykoosiin ja susta tehdään lastensuojeluilmoitus ja jos olet yksin huoltaja lapset otetaan huostaan... onnea matkaan
MTT:lle ei pääse "asiakkaaksi" ilman lähetettä, joten oikea osoite olisi TK ja sitä kautta eteenpäin.
kenellekkään ruveta ruikuttamaan näistä ongelmistani. siis kavereilleni. ehkä joo voisin jollekkin ammattiauttajalle puhua. mutta enpä kyllä usko että tää puhumalla miksikään muuttu. samaa paskaa tää elämä on vaikka päivän tästä vitutuksestani jauhaisin.
johan niistä vaan tulee lisää masennus aiheita kun paino nousee ja muuttuu läskiksi, seksihalut ja orgasmi kyky on mennyttä ja mulla masennuslääkkeet poisti tunteet kokonaan, musta tuli tunteeton ihminen. enää en lääkettä ota.
että lääkkeillä pitäis apua tulla, niin taidanpa passata sen vaihtoehdon ja palata alkuperäiseen.
en usko että mikään lääke saa miun elämää tämän kummemmaksi.
ne lääkkeet vaan auttaa vai mitä sä luulit sieltä saavas? luuletko että vitutus laskis puhumalla? outo ajatus...
Jos toi tilanne jatkuu sairastut psykoosiin ja susta tehdään lastensuojeluilmoitus ja jos olet yksin huoltaja lapset otetaan huostaan... onnea matkaan
Lääkkeillä saa olon paremmaksi, vaikkeivat ne masennusta parannakaan. Ja KYLLÄ, keskustelu auttaa.
Kannattaa soittaa ja pyytää apua.
Ekat omanlääkärin vapaat ajat on kesäsulkujen vuoksi elokuulla! Toivottavasti saat edes keskusteluapua... Se että jo miettii kuolemaa vaihtoehtona ongelmien ratkaisulle,pitäisi hälyttää kenen tahansa ammattiauttajan päässä. Inhottaa,koska apua pitäisi saada heti. Moni ei jaksa odottaa edes sitä kahta viikkoa. Pystytkö puhuun kellekään,kaverille tai muulle läheiselle? Taakan jakaminen helpottaa.