Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele ravintolaa Vaasasta

Vierailija
24.06.2012 |

Etsinnässä joku mukava ruokapaikka. Saa olla kalliimpikin mutta voi olla myös halvempi. Olisi kiva, että ravintola olisi tunnelmallinen, sellainen treffeille sopiva.

Hyvää kala- tai kasvisruokaa saisi löytyä. Aasialaiset paikat (ei kuitenkaan kiinalaiset ja thaimaalaiset) käyvät, samoin myös tunnelmalliset pitseriat. Ketjupaikkoja ei kannata suositella.

Olisi myös kiva kuulla eri illanviettopaikoista ja niiden tyyleistä. Tunnen Vaasaa vuosien takaa mutta olen vain harvakseltaan käynyt siellä viime vuosina. Nyt pääsemme ensimmäistä kertaa pitkään aikaan miehen kanssa kahdestaan hotellilomalle sinne ja siksi näitä kivoja paikkoja etsiskelen. Oma tanssijalkanikin voisi vipattaa jos löytyis sopiva paikka, perusdiskoon en kuitenkaan halua mutta joku vähän rokikmpi tai sitten konemusiikkia soittava paikka voisi kiinnostaa. Onko niitä vai onko vain paras nauttia yhdet jossakin baarissa jos haluaa välttää perusdiskot. Esim. mitkään Hullut pullot ja Fontanat eivät kiinnosta jos niitä enää onkaan.

Myös muita ehdotuksia saa tehdä vaikka ruokapaikkoja lukuunottamatta ohjelma alkaa olla kasassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täällä kauheesti ole sellasia tosi hyviä ravintoloita, mutta esim kiinalainen Shanghai ravintola vaasanpuistikolla on tosin tunnelmallinen, ja ainakin ite tykkäsin ruoasta. Ja paras ja tunnelmallisin pitseria on kyllä Leonora joka on pitkällakadulla, Shanghaista näköetäisyydellä :) Eli jompaa kumpaa näistä suosittelen.

Baareista en tiedä kun en itse käy.

Vierailija
2/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hovioikeuden vieressä. Siellä käyn myös aina terassilla, kun olen Vaasassa. Illanviettopaikoista en tiedä, kun ei ole niissä tullut viime vuosina käytyä pienten lasten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täällä kauheesti ole sellasia tosi hyviä ravintoloita, mutta esim kiinalainen Shanghai ravintola vaasanpuistikolla on tosin tunnelmallinen, ja ainakin ite tykkäsin ruoasta. Ja paras ja tunnelmallisin pitseria on kyllä Leonora joka on pitkällakadulla, Shanghaista näköetäisyydellä :) Eli jompaa kumpaa näistä suosittelen.

Baareista en tiedä kun en itse käy.

Tavallinen ählypaikka..

Vierailija
4/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiseen en halua kun en oikein sen tyyppisestä enää tykkää. Sushia voisi olla kiva syödä mutten haluaisi Rewell Centeriin syömään.

Kaavya (intialainen) ravintolaa itse ajattelin, millainenkohan se on? Entäpä Ateena?

Il banco olisi myös yksi vaihtoehto, siellä olen kerran käynytkin. Onko Bacchus hyvä?

Tietääkö kukaan iltapaikoista? Entä kahviloista?

Vierailija
5/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateena ei todellakaan. Se ei tod ole mikään kreikkalainen ravintola, sen omistavat arabit tai kurdilaiset, ihan perus pitseria. Kaavyasta olen kuullut pelkkää hyvää. Bacchus myös.

Vierailija
6/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaihtoehdot olisivat intialainen, Strampen, Il banco tai Bacchus. Luultavasti jätän myös Il bancon listalta. Se on noista ainut, jossa olen käynyt ja saisi olla joku meille kummallekin uusi paikka.

Vierailija
7/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi Faros?

http://www.faros.fi/

Vaikkei ole ihan keskustassa, mutta kävelymatkan päässä kumminkin..

Waild (Hullunpullon vieressä) on Vaasassa (ainakin ollut) suunnattu vähän vanhemmalle väelle. Välillä on bändejä ym..

http://www.waild.fi/

Vierailija
8/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Faroskin voisi olla ihan hyvä idea sen sijaan Waild ei missään nimessä. Juuri tuollaiseen perusbaarin, lihatiskiin, jossa on monta lattiaa, en halua. En käsitä miksi ihmiset haluaa käydä noissa. Haluaisin jotain rock tai pop paikkaa tai sitten kunnon konemusaa. Taidetaan unohtaa nuo musapaikat ja käydä vain yksillä jossakin pubissa.

Vierailija
9/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelemaan katukonserttia. Tässä aikataulut: http://www.digipaper.fi/vaasanikkuna/92237/index.php?pgnumb=6

Vierailija
10/12 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä rewelist tois puol kattuu. Pieni intiimi paikka (paitsi lounasaikaan) ruoka hyvää, viinit hyviä. Eikä ole sikakallis.

Vierailija
11/12 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavimme Strampenissa paivalla ja intialaisessa illalla. Kummatkin olivat tosi mukavia ja ruoka hyvaa. Lisaksi loytyi viela kahvila Loftet, joka oli myos todella viihtyisa ja siella oli luomuleivonnaisia. Suosittelen muillekin Vaasan kavijoille naita. Strampenin sijainti on aivan upea ja ravintola on kaunis.

Anteksi jostain syysta aakkoset eivat toimi vaikken ole ulkomailla.

ap

Vierailija
12/12 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuitenkin.

On ollut mukava nähdä, että av:lla saa paljon ehdotuksia pienessä ajassa. Kiitos kaikille vastanneille.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä