Onko ihanampaa kuin kunnon pano ja kahvit siihen päälle?
Lapset on poissa ja miehen kanssa on naitu kuin kanit. Vähän aikaa hempeiltiin ja tulin sitten pesun jälkeen alakertaan. Mies jäi nukkumaan rankan session jälkeen:). Iso kuppi tuoksuvaa kahvia ja läjä hapankorppuja taivaallisen seksin jälkeen on melkein kuin jälkiorgasmi.
Että mä rakastan tota miestä vielä 20 vuoden jälkeenkin!
Kommentit (5)
Kesken päivän. 4 lasta ol pihalla ja 1 lapsista oli yhdessä huoneessa tietokoneella. Mentiin sitten " levähtämään"
Omaan huoneeseemme.
Ei muutakuin menoksi:)
Ei siihen aina Tarvi tuntien jyystöä.
Ihania nää pikapanot myös.
Työkaveri joskus kyseli et miten meillä seksi onnistuu kun n niin eri-ikäisiä lapsia. Vaikkapa videoita katsomaan tai pihalle;)
Lapset on poissa ja miehen kanssa on naitu kuin kanit. Vähän aikaa hempeiltiin ja tulin sitten pesun jälkeen alakertaan. Mies jäi nukkumaan rankan session jälkeen:). Iso kuppi tuoksuvaa kahvia ja läjä hapankorppuja taivaallisen seksin jälkeen on melkein kuin jälkiorgasmi. Että mä rakastan tota miestä vielä 20 vuoden jälkeenkin!
taas huomataan mistä mammojen perse leviää kuin jokisen eväät ja miehet pysyy hoikempina.
Miehellä rankka sessio jonka päälle huilaa.
Nainen makaa ilmeisesti alla ja sen päälle syö!
:/
Mielummin pari kylmää kaljaa... seksin jälkeen... Mulla loppui kuonto ja mies jäi sänkyyn vielä runkkaamaan itseään...Nyt olut maistuu! ;)
Tulin oikein hyvälle mielelle tästä. Arkipäivän romantiikkaa. Nauttikaa toisistanne!