Lue keskustelun säännöt.
Uskallatteko mennä seksiliikkeeseen jos unohdetaan netti?
24.06.2012 |
Minulle se oli aikoinaan iso kynnys. Nykyään on kun ruokakaupassa kävis. seksiliikkeessä saa juuri niitä tuotteita mitä itse haluaa.
Kommentit (3)
ja olen saannut asiantuntevaa apuakin. Aikanaan ekaa lasta yrittäessä etsittiin liukkaria, joka ei tapa siittiöitä. Olisi ollut vaikea löytää ilman apua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parikymppisenä en uskaltanut.
Vaikka kyllä se vieläkin erilaiselta tuntuu kuin ruokakaupassa käyminen...viimeksi kun ostin sauvan, ja miesmyyjä ihan asiallisesti mutta pyytämättä alkoi esitellä sen toimintoja, olin ihan että "joo joo"..olisin vain halunnut maksaa ja poistua :-D
n40
Jo tokkiinsa. Ja kehtaan ostaa sieltä, mitä haluan.
Seksiliikkeet ovat liikeyrityksiä, jotka myyvät tuotteita ihmisten intiimeihin ja arkaluonteisiinkin tarpeisiin. Voisi tietenkin sanoa, että koko bisnes käyttää hyväkseen ihmisten täyttymättömiä tarpeita.
Yhtä kaikki, en muista kertaakaan saaneeni asiatonta palvelua alan liikkeissä, vaikka olen hankkinut peräti kummallisiin fetisseihini liittyviä tuotteita. Jotkut myyjät ovat olleet palvelualttiita ja useimmat lähinnä asiallisen rauhallisia. Kaikki, mitä tarjolla on, on tarkoitettu ostettavaksi. Myyjä tietenkin ajattelee mitä ajattelee, mutta aikuisella asiakkaalla on minusta jonkinlainen velvollisuus olla vaivaamatta päätään liikaa myyjän ajatuksilla. Ja keskenkasvuistenhan siellä ei tarvitse asioidakaan.
Seksi on kuitenkin monille tavalla tai toisella hankala asia, joten ei siitä kannata ärtyä, jos joku ei halua käydä niissä liikkeissä tai esittää moraalista paheksuntaa niiden asiakkaista. Heidänpä on paheksuntansa.