Teinille joululahjaideoita
Tuntuu tosi vaikealta tänä vuonna... Kaikki ideat tervetulleita, niin muutkin saa apua.
Meillä tyttö joka ei enää leiki leluilla. Ei meikkaa, kosmetiikka ja muoti ei ole tärkeää, puhelin on uusi ja muutkin pelit ja vehkeet kunnossa, samoin harrastusvälineet.
Kommentit (13)
Kunnon virtapankki sopii lahjaksi kaikille.
Mä ainakin kysyin mitä toivoo. Saa toivomansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kysyin mitä toivoo. Saa toivomansa.
Sepä se, kun ei itsekään tiedä, on aika vaatimaton toiveineen muutenkin. Ei siis tarvitse olla mitään ihmeellistä eikä kallista, on varmasti tyytyväinen kunhan nyt ei mene ostamaan tosiaan vaikka meikkejä :D
Elämyslahja, leffaliput, herkkuja, lehtitilaus, liput kivaan tapahtumaan tai minilomamatka...
Pussilakanasetti jollain kivalla kuosilla. Laadukasta suklaata, pyjama, oloasu, sukkia jne mitä tarvii vaikka ei muotia seuraa, näitä tarvii. Lahjakortteja esim hese, mitä näitä nyt on. Tai vaikka Prismaan. Oma herkkukori.( teinin lemppareilla). Joku harrastukseen liittyvä. Kuksa, vaikka muumikuosilla( näitä oli Kärkkäisellä). Rahaa lisäksi vaikka joukusukassa😊
Vai oliko tämänkin tarkoitus sittenkin viestiä: "meidän teini on parempi kuin teidän teini" ?
Yhteinen kiva reissu jonnekin, ravintolakäynti, yhteinen teatteri-ilta, muutama kirja ja suklaata, pakopeli-peli, jonka pelaatte yhdessä joulun aikaan.
Menkää porukalla keilaamaan tai pakohuonepeliin.
Tilaa valokuvia yhteisistä hauskoista hetkistä tai tilaa kuvalahja. Niillä on vaikka mitä hauskaa ja käytännöllistäkin niiden iänikuisten t-paitojen ja tyynyliinojen lisäksi.
Elämyslahjoista tykkää meidän teinit. Pakohuone ja sen jälkeen burgerit, tämä oli mieleinen. Viime vuonna ostin vain yhdet lahjat, oltiin Lontoossa hiihtolomalla 4 yötä. Elokuviin sarjalippu.
Monta kivaa ideaa, kiitos 😊 Lisääkin saa kertoa, olkoon vaikka seuraaviin jouluihin varastossa 😄
Mun lahja nyt 13v pojalle ollut jo monta vuotta joku lasketteluviikonloppu. Toki sellaiselle olis varmaan menty muutenkin, mutta ainakin tähän asti toiminut meillä. Tällä kertaa Black Friday -tarjouksesta 2 pv hissiliput ja majoitus Himokseen. Jollei laskettelu kiinnosta, niin joku muu mieluinen kohde, vaikka kylpyläviikonloppu, hotelliyö Tallinnassa, päivä Tukholmassa, tai sitten vaan vaikka hotelliyö Helsinki/Tampere/Turku tai vaikka Jyväskylä ja siellä jotain mieluista tekemistä. Meillä nämä pikkumatkat on aina mieluisia. Tai kahden hengen lahjakortti (että saa kaverin mukaan) kiinnostuksen mukaan tramppaparkkiin tms.
Mun 16v sanoi tarvitsevansa pyjamia ja toivovansa suklaata ja kirjoja. Jatkoi ettei villasukille ole tarvetta, nauroi päälle, ymmärsi ironian. Aikuistunut!