Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian laiha mies, miten painostan syömään, kuntoilemaan?

Vierailija
24.06.2012 |

Mies on 172cm ja 49kg.. Huono syömään kun unohtaa keksittyessään töihinsä. laihtuu vaan vuosi vuodelta.

Vinkkejä?

Itse olen taas todella lihaksikas ja ruokakin maistuu :)

Näytämme varmaan jo aika huvittavilta yhdessä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annt vain aina kun paino on noussut 100g.

Vierailija
2/14 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekee hänkin ruokaa, mutta voi esim. syödä vain päivällisen ja "unohtaa" muut ateriat :O

En haluisi kyllä alkaa puutteessa elämään ja seksi on huono kiristyskeino. Olen puhunut, että antaa huonoa esimerkkiä pojalle tuollaisella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt aikuinen ihmienn voi itse päättää syömisistään, varsinkin kun ei ole ylipainoa tai painosta johtuvia terveyshaittoja. Vai onko? Unohtiko ap tarkoituksellisesti mainita, että mikä siinä miehen pienessä painossa häiritsee? Pitäisikö miehen olla proteiinipumpattu bodari, jotta täyttää ap:n kriteerit miehelle? Oletko ap jo haukkunut miestä narukädeksi, kynäniskaksi tai pulkannaruksi? Tai pullanaruksi?

Onnea siitä, että sinä olet todella lihaksikas. Miehesi ei ole, eikä hänellä ole mitään velvoitetta olla.

Vierailija
4/14 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli merkittävä alipaino.

Ei se ole sen terveellisempää kuin merkittävä ylipainokaan.

Vierailija
5/14 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt aikuinen ihmienn voi itse päättää syömisistään, varsinkin kun ei ole ylipainoa tai painosta johtuvia terveyshaittoja. Vai onko? Unohtiko ap tarkoituksellisesti mainita, että mikä siinä miehen pienessä painossa häiritsee? Pitäisikö miehen olla proteiinipumpattu bodari, jotta täyttää ap:n kriteerit miehelle? Oletko ap jo haukkunut miestä narukädeksi, kynäniskaksi tai pulkannaruksi? Tai pullanaruksi?

Onnea siitä, että sinä olet todella lihaksikas. Miehesi ei ole, eikä hänellä ole mitään velvoitetta olla.

mieheksi, ei edes naiseksi noilla mitoilla.

Itsekin olen noissa mitoissa ollut, ja siitä nyt on terveys kaukana.

Ylellä on ollut toi läähätän ja läkähdyn, ja tais freeman saada noottia liian alhaisesta painostaan, ja lihaksettomuudesta? Harmi ettei oo kuin tuo osa areenassa,

http://areena.yle.fi/tv/732346

Vierailija
6/14 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen siis tosiaan oli mukanani urheilemassa EI enää. Väittäisin kyllä tuollaisen alipainon olevan jo epäterveellistä. No taisin kysyä taas aivan väärästä paikasta tätäkin.

Viimeisin kommenti ymmärsi että ihan terveellisyydestä tässä alkaa olla kyse.. anoreksiakin jopa? Ollut stressiä töissä ja nyt tämä pikkulapsiaka yms..

ap

Vierailija
7/14 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen siis tosiaan oli mukanani urheilemassa EI enää. Väittäisin kyllä tuollaisen alipainon olevan jo epäterveellistä. No taisin kysyä taas aivan väärästä paikasta tätäkin.

Viimeisin kommenti ymmärsi että ihan terveellisyydestä tässä alkaa olla kyse.. anoreksiakin jopa? Ollut stressiä töissä ja nyt tämä pikkulapsiaka yms..

ap

Vierailija
8/14 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäänhän ei voi painostaa punttikuurille mutta jos ruoka on hyvää niin kyllä se jo ihan määritelmän mukaisesti kelpaa useimmille. Tee hänen lempiruokiaan ja tarjoile ne hänelle nenän eteen. Mikään taehan tuo ei ole siitä että kohde lähtee lihomaan - ruoka voi kulkea vain pikakaistaa sulatuskanavan läpi ja se on sitten siinä.

Kuulostan itse ihan mieheltäsi: alipainoa, syöminen "unohtuu". En syö jos ei ole nälkä. En syö kellon mukaan. Epäilen myös omalla kohdalla jonkinlaista imeytymishäiriötä, eli proteeinit ja rasvat eivät vain yksinkertaisesti imeydy ja päädy verenkiertoon. Painon nostaminen on itselleni vaikeaa ja työlästä. Jos syön liikaa, tai silloin kun ei ole nälkä, ruoka kulkee vain sulatuskanavan läpi. Minua ei saa syömään edes silloin jos lempiruokia rahdattaisiin nenän eteen. Tulee vain ärtynyt olo kun tuputetaan ruoka kun nälkä on kaikonnut. Nälkä ja syöminen ovat vain häiritseviä tekijöitä, enkä varsinaisesti nauti ruoasta. Tunnen että en pysty ajattelemaan yhtä hyvin jos on koko ajan ruokaa sulateltavana. Jatkuvasta syömisestä tulee sellainen tokkurainen olo, silloin kun haluaisi keskittyä ja pysyä pirteänä.

Toisaalta jos mies "laihtuu vuosi vuodelta", voisi olla syytä käydä lääkärissä verikokeissa ihan varmuuden vuoksi, ja yrittää selvittää painonlaskua, vaikka alipainosen oma olo olisikin ihan OK.

Vierailija
9/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapamato

Vierailija
10/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava alipaino. Mutta millä saa syömään?

Vierailija
11/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keliakia tutkittu?

Vierailija
12/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen ihminen unohda syödä vaan se on tietoinen valinta.

Jos MIEHEN paino on vain 49kg niin kyseessä on syömishäiriö tai sairaus.

Vierailija
13/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sairas ja tarvitsee lääketieteellistä apua. Labrat ja muut tutkimukset tarpeen. Ellei somatiikan puolelta löydy mitään, niin sitten psykiatrisen avun piiriin.

Vierailija
14/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että mun mies on liian laiha.. Painaa kuitenkin 8 kg enemmän ja pari senttiä pidempi. En voisi kuvitella edes, mistä häneltä voisi lähteä vielä 5 kg pois, kun mitään lihaksiakaan tuskin on.