Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Musiikkimausta

Vierailija
24.06.2012 |

Kuunteletteko (tai tykkäättekö edes salaa) jotain sellaista musiikkia, josta tykkäsitte nuoruudessanne? :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondie, Pink Floyd, Dire Straits, A-ha!

Eikä edes hävetä ;)

Vierailija
2/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt 14-vuotiaasta asti Queenista ja jaksan kuunnella sitä vieläkin, vaikkei se varsinaisesti mun lempibändeihin enää kuulukaan. Mulla on ikää 52 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, mutta joskus ajattelen, että jos yläasteikäinen itseni pystyisi katsomaan minua tämän ikäisenä, hän kauhistuisi: tykkään nykyään tosi paljon kansanmusiikista, teininä kuuntelin tiukasti vain heviä ja punkkia :D

Mutta joo, tykkään kyllä samoista bändeistä vieläkin, joskaan niitä ei enää tule kuunneltua jatkuvasti. Metallica, GN'R, Misfits, Sex Pistols, CMX...

Vierailija
4/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dire Straits uppoo myös. :D Meillä on vaan miehen kanssa ongelma, etteivät musiikkimakumme täsmää ollenkaan. Hän on enemmän heavymetal-tyyppiä kun taas itse sekosin yksi päivä kun kuulin Kaoman Lambadan radiosta. :'D Niin sekosi mieskin mutta aivan muusta syystä..

-ap.

Vierailija
5/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä, mitä kuuntelin nuorena, koska niistä tulee niin vahvasti nuoruusmuistot mieleen. Kyllä joskus yksittäisiä biisejä voin kuunnella.

Kuuntelin teininä Beatlesia, Bluria, Oasista, Supergrassia, Simon&Garfunkelia, Donovan Leitchiä, Small Facesia, Kinksiä ym. 60-luvun bändejä. En pidä kyseisistä artisteista "salaa" vaan ihan oikeasti pidän edelleen, en vaan jaksaisi enää luukuttaa yhtä levyä monta tuntia, kuten silloin.

Vierailija
6/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia tuttavuuksia tulee toki melkein päivittäin...en tosin enää ole niin rajoittunut kuin teininä jolloin kuuntelin vain hardrockia...

Vierailija
7/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soi kotona edelleen.

Musta on noloa, kun ennen samaa musaa mun kanssa kuunnelleet kuuntelee nyt jotain Radio Novaa ja Suvi Teräsniskaa.

Miksi musamaun pitäisi muuttua? Senkö takia että olet vanhempi?

Vierailija
8/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää 80-luvun suomi-iskelmärockista. Itse taas inhoan sitä, vaikka 80-luvulla kuuntelinkin. Kotona kuunnellaan musiikkia kuulokkeilla ja autossa soi Radio Rock. Miestä ei varsinaisesti rock inhota, mutta ei se siitä kovin innostukaan. - 3

Vierailija
9/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tosiaan, Beatles ja Kinks kuuluu edelleen päivittäiseen biisilistaan, en tiedä onko niin nuoruuden suosikkeja, vanhemmat noita kuunteli silloin ja itse opin pitämään niistä vasta kahdenkympin paremmalla puolella.. Myös Misfits, Ramones, The Clash, Danzig tuli mieleen, kun täällä oli toinenkin ex-punkkari.

niitä, mitä kuuntelin nuorena, koska niistä tulee niin vahvasti nuoruusmuistot mieleen. Kyllä joskus yksittäisiä biisejä voin kuunnella.

Kuuntelin teininä Beatlesia, Bluria, Oasista, Supergrassia, Simon&Garfunkelia, Donovan Leitchiä, Small Facesia, Kinksiä ym. 60-luvun bändejä. En pidä kyseisistä artisteista "salaa" vaan ihan oikeasti pidän edelleen, en vaan jaksaisi enää luukuttaa yhtä levyä monta tuntia, kuten silloin.

Vierailija
10/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musamaun pitäisi muuttua? Senkö takia että olet vanhempi?

mutta monella se muuttuu. Mä oon ainakin tullut avoimemmaksi uusille jutuille iän myötä, kun ei tarvitse olla enää puristi niin kuin teini-iässä. Ja toisaalta tuntuu, että on sahannut tietyt jutut puhki (esim. Metallican Black-albumi ei enää sykähdytä kuin nousuhumalassa).

#4 (tai jotai)

Vierailija
11/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enemmän minua sykähdyttää radiosta Enter Sandman kuin Tuntematon Potilas :)

Yritän omille lapsille opettaa mahdollisimman laajaa musamakua. Siis itsekin toki kuuntelen tosi paljon ja laidasta laitaan, mutta nämä tietyt bändit ovat jääneet.

Vierailija
12/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 90-luvun musiikki mahtuu mukaan kuvioihin. Nykypäivän musiikki ei jostain syystä kiinnosta. En saa siitä mitään, eikä se herätä minkäänlaisia tunteita.

Vanhaa hardrockia ja sitä musiikkia, jota ennen vanhaan heavyksi sanottiin, tulee kuunnelluksi ahkerasti Spotifyssa. Osin kuuntelen Spotifyssa samoja levyjä, jotka muutenkin omistan vinyylinä tai CD:nä, mutta myös uusia vanhoja löytöjä tulee tehdyksi.

Vierailija
13/13 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut musiikkimaun suhteen kaikkiruokainen ja repertuaarini laajenee mitä enemmän tulee ikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi