Lue keskustelun säännöt.
mielenkiinnosta kyselen
23.11.2005 |
Itse ole raskaan rv 13 ja ensimmäistä odottelen. Tuntuu että on niin lössähtäny olo. Mulla on puoli kiloa noussut paino ja olo on tosi lihava. Vaikkia olenkin hieman pyöreä. Monennellako viikolla teillä on vatsa ruvennu näkymään?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja mulla turvotti vatsaa jo alkuraskaudesta joten päälle päin maha näkyi jo viikolla 12, mut sit lähti alkuturvotus ja lopullisesti maha pullahti esiin muistaakseni joskus viikolla 15. Mulla on vielä taaksepäin kallistunut kohtu joten sillä ei näköjään merkitystä kuinka aikasin alkaa maha näkymään muillekin. Painoa mulle ei myöskää tullut alkuun yhtään joten siitäkään ei voinut tuo pullottaminen johtua.
Nyt sf-mitta jo 38cm joten oisko tuo aikanen mahan esiin tulo enteillyt suurta vatsaa.
Ylipainoa mulla ei ollut ennen raskautta ja kävin salilla aina viikolle 33 asti joten aika yksilöllisiä nuo kasvukäyrät.
Oon kuullut et joillakin maha on tullu esiin vasta viikon 20 jälkeen mutta meillä ei ainakaan salailu ois onnistunut niin pitkään ja omat housutkin jäi jo alussa pienix.
-Jade- 36+6