Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaanhoitaja, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
23.06.2012 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvotaan kanssa..rauhallisia öitä muille valvojille

Vierailija
42/49 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vois otta käyttöön noi värikoodivaatteet :)

Onhan niitä nykysinkin! Tosin se on niin pienellä, ettei sitä maallikko tajua: ) Niitä jotain värillisiä kanttauksia vai mitäköhän ne raidat on nimeltään... Niillä erotellaan eri ammatin edustajat. Näin kertoi laitoshuoltaja-ystäväiseni :) Eli suomeksi siivooja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipide aiheeseen potilaan seisokin pois otto siis olon helpottaminen yö aikaan.

Omaakin kokemusta vähän on..

mutta oliko se poikkeus tapaus?

Vierailija
44/49 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole sen enempää kunnianhimoa ja halusit olla vain sairaanhoitaja?

Vierailija
45/49 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole AMK, sopisi miehelle, niin vaihtoehtoja ei ole paljon. Oikeastaan lähihoitaja on ainoa, jos haluaa päästä potilaiden kanssa tekemisiin.

Ihan sitten miehen kiinnostuksen mukaan saa valita mielenkiintoisimman työpaikan! Aika usein miehet suuntautuvat kuitenkin psyk. Puolelle, ambulanssiin tai teholle.

Lähihoitajilla palkka on muutaman satasen huonompi kuin sairaanhoitajilla,

tämäkin riippuu työpaikasta :)

lähihoitajan koulutus kestää noin kolme vuotta, jos ei aiempaa koulutusta.

Vierailija
46/49 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipide aiheeseen potilaan seisokin pois otto siis olon helpottaminen yö aikaan.

Omaakin kokemusta vähän on..

mutta oliko se poikkeus tapaus?

enkä edes harkitse tekeväni niin. Joskus kun potilaalla on alkanut seisomaan syystä tai toisesta esim pesujen aikana, olen niin kuin en huomaisi ja jatkan normaalisti juttelua. En ota puheeksi, ellei potilas itse aloita asiasta keskustelua :)

jos joku toinen hoitaja taas haluaa runkata potilaita, niin antaa mennä vaan. Mulle ei tarvi kuitenkaan kertoa :D töissä kun kuitenkin ollaan, eikä se kuulu mielestäni työhöni.

Ap

Vierailija
47/49 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole sen enempää kunnianhimoa ja halusit olla vain sairaanhoitaja?

teen kuitenkin työtä josta pidän! Olen kuitenkin suunnitellut jatkavani joskus opiskelua kätilöksi tai hoitotyön opettajaksi. Kyse ei siis ole etteikö minulla olisi kunnianhimoa, viihdyn vaan nykyisessä työssäni sen verran hyvin, että minulla ei ole syytä mennä opiskelemaan vielä!

Vierailija
48/49 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prednisone (Deltasone) on toiminut hyvin minulle. Olen ollut ostaa geneerinen tästä hyvä hinta ilman reseptiä

Vierailija
49/49 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi