Olen sairaanhoitaja, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (49)
Ymmärrätkö miksi valitetaan hoitoalan palkkojen pienuutta?
Toivotan vain hyvää yötä
t. lähäriyökkö
ps, jos olet niitä sairaanhoitajia, jotka ´pitää meitä ns. alempia hoitajia elukantasolla oleviksi niin sitten vedän yötoivotukset pois.
patista en ole varma, kun en ole moisiin törmännyt. Osaisiko joku toinen sairaanhoitaja auttaa?
Ymmärrätkö miksi valitetaan hoitoalan palkkojen pienuutta?
Ymmärrän toki miksi valitetaan, vaikka itse en valita, itsepähän olen ammattini valinnut ja asia oli silloin tiedossa. En toki pistäisi kuitenkaan vastaan jos palkkoja nostettaisiin!
vastauksesta. Pitääkö rasvapatti poistaa vai poistuuko itsestään?
terv. rouva Patti:)
25v ja nätiksi mua on kehuttu :)
Sitten kun telon itseni, niin pidä musta hyvää huolta! :)
ja en todellakaan pidä lähäreitä elukoina, päinvastoin arvostan teidän työtä tosi paljon! Itseasiassa usein on helpompaa työskennellä lähärin kuin sh:n työparina.. :))
25v ja nätiksi mua on kehuttu :)
Sitten kun telon itseni, niin pidä musta hyvää huolta! :)
t. se, joka ei oikeastaan ole varsinainen lähäri vaan vanhanajan mieluri.Mutta nykyajan nuoret ei enää tiedä, mikä on mieluri ja perushoitsu (tai jopa apuhoitsu), vajaamielishoitaja yms.
Eli helpon sanoa, että lähäri, että nuorisokin tietää, mitä me ollaan:)
Psykkan osastolla valvotaan.
ja en todellakaan pidä lähäreitä elukoina, päinvastoin arvostan teidän työtä tosi paljon! Itseasiassa usein on helpompaa työskennellä lähärin kuin sh:n työparina.. :))
t. se, joka ei oikeastaan ole varsinainen lähäri vaan vanhanajan mieluri.Mutta nykyajan nuoret ei enää tiedä, mikä on mieluri ja perushoitsu (tai jopa apuhoitsu), vajaamielishoitaja yms.
Eli helpon sanoa, että lähäri, että nuorisokin tietää, mitä me ollaan:)Psykkan osastolla valvotaan.
Eli helpon sanoa, että lähäri, että nuorisokin tietää, mitä me ollaan:)Psykkan osastolla valvotaan.
perus- ja apuhoitajan tiesinkin, mieluri oli kuitenkin uusi käsite mulle :D ei oo tullu oltua kovin paljon psyk puolella...
Tässä taas yksi lähäri ilmaisee alemmuutensa jota sh kasvattaa entisestään kehumalla tätä alempiarvoista paremmaksi työpariksi :D
Kyllä te hoitoalan naiset olette sitten ha(a)uskoja
Tässä taas yksi lähäri ilmaisee alemmuutensa jota sh kasvattaa entisestään kehumalla tätä alempiarvoista paremmaksi työpariksi :D
Kyllä te hoitoalan naiset olette sitten ha(a)uskoja
et tunnisti potilaatkin keltä kannattta pyytää ja mitä ;)
sinene oli sairaala-apulaisella, perushoitajalla keltainen, oikealla siaraanhoitjalla sai vain olla valkoinen mekko :))
no, toisaalta tuo helpotti monia tilanteita.
nykyään potilaat alkaa sepustaan asioitaan sairaala-apulaisille jne jne
eli vois otta käyttöön noi värikoodivaatteet :)
mun kokemus on niin vähäistä (vain yksi harjoittelu opiskeluaikana), että minulta ei tähänkään kovin hyvää vastausta saa.
Sen yhden kuukauden aikana huomasin, että sinne vaaditaan ihan omanlaisia ihmisiä töihin, täytyy osata suhtautua potilaisiin oikealla tavalla että siellä pystyisi olemaan töissä. Kaikista ei todellakaan ole siihen, hatunnosto kaikille psyk hoitajille :)
ap
Hyvin olen jaksanut 27 vuotta. Nuorisopsykiatria oli rankinta ja naisten suljettu 80-luvulla.
Työnohjaus on tärkeää, ettei ala liikaa suremaan ihmisten kohtaloita. Nuorena varsinkin tuntui, että tuli liikaa vastaan asioita, mitä ei olisi halunnut tietää ihmisille tapahtuvan ja sitä, mitä ihmisille tehdään.
Vuodet tuo työkokemusta. Ja lisää tietoa tulee koko ajan. Työpaikkakoulutus on tärkeää, että pysyy uuden tiedon hermolla koko ajan.
Se yökkömieluri
t. se, joka ei oikeastaan ole varsinainen lähäri vaan vanhanajan mieluri.Mutta nykyajan nuoret ei enää tiedä, mikä on mieluri ja perushoitsu (tai jopa apuhoitsu), vajaamielishoitaja yms. Eli helpon sanoa, että lähäri, että nuorisokin tietää, mitä me ollaan:) Psykkan osastolla valvotaan.
Prednisonilla ja Prednisolonilla?
poistuu koneelta. Kahvi ja eväät on juotu ja päästän yökkökaverin kahvitauolle.
Hyvää jatkoa sh.lle
mulla on jalkapöydän päällä? Se on ihon alla, noin herneen kokoinen sellainen "lilluva" patti, joka ei kuitenkaan satu yhtään. Mitä sille pitää tehdä vai pitääkö mitään?