Miksi viivapilluja aina haukutaan tällä palstalla?
Kateuttako se on vai mitä?
Pitäisikö jokaisen naisen räjäyttää joku ydinpommi alapäässä jotta pääsisi siitä eroon?
Kommentit (8)
Mulla on viivapillu, tosin luulin ennen tätä palstaa että kaikilla on :)
on vaan kiinteytynyt synnytysten myötä ja jos jollain on viivapillu, eli siisti suht karvaton pimpero, jossa ei lihat ´ja karvat tursua, niin kateus iskee ja sitten haukutaan meidät viivapillut.. ;)
no tuota. Naisen herkullinen alapää ei parhaimmillaan ole mikään vauvasimpukka tai viiva pullataikinassa. Kaunissa pillussa on turpeat ulkonevat huulet ja napakka klitoris sekä se on karvoituksella reunustettu kosteikko.
Te viivapillut olette, sori nyt vaan, tylsiä alapäästä. Lähinnä sellaisia joille pillu on "se paikka josta ei puhuta". Niille se sopii kuka ajattelee, että mitä vähemmän näkyy niin se "seksikkäämpi".
Kun ihanasti seksiä harrastetaan niin siinä pilluhuulet lätisee, mustissa karvoissa kiiltelee pillulimat ja vähän pissa/eritteet tuoksuu. Kaikki mikä on kliisistä viivaa, on niin tylsää.
T. Mies
tai en ole jaksanut välittää.
Mulla on viivapllu ja se on ihana ja kaunis. Ja mun mies rakastaa sitä. Sellaisena se nyt on pysynyt kolmen lapsen jälkeen ja toivottavasti tulee pysymään.
Hän rakastaa viivapilluani, sanoo että se on kaunis ja seksikäs. Ja kostekin on, oikein lätisee kun tarvitaan :)
on vaan kiinteytynyt synnytysten myötä ja jos jollain on viivapillu, eli siisti suht karvaton pimpero, jossa ei lihat ´ja karvat tursua, niin kateus iskee ja sitten haukutaan meidät viivapillut.. ;)
no tuota. Naisen herkullinen alapää ei parhaimmillaan ole mikään vauvasimpukka tai viiva pullataikinassa. Kaunissa pillussa on turpeat ulkonevat huulet ja napakka klitoris sekä se on karvoituksella reunustettu kosteikko.
Te viivapillut olette, sori nyt vaan, tylsiä alapäästä. Lähinnä sellaisia joille pillu on "se paikka josta ei puhuta". Niille se sopii kuka ajattelee, että mitä vähemmän näkyy niin se "seksikkäämpi".
Kun ihanasti seksiä harrastetaan niin siinä pilluhuulet lätisee, mustissa karvoissa kiiltelee pillulimat ja vähän pissa/eritteet tuoksuu. Kaikki mikä on kliisistä viivaa, on niin tylsää.T. Mies
kotiäitejä, uraäitejä.
Anna mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Oikea elämä on jossain muualla kuin aaveella.
Vai odotatko, että alettaisiin kehumaan viivapillua ja haukuttaisiin römpsiä. Oman pillusi kehumistako kaipaat+
T, römpsä ja majava, mikä on kelvannut erittäin hyvin miehille.
Olen viivapillu enkä pidä sitä minään erityisen hienona juttuna mutta en myös nolona. Se on vain normaalin anatomian vaihtelua siinä missä poimuttuneemmatkin versiot ulkosynnyttimistä.
posliinina on kaikkein kaunein.