Ihana juhannusyllätys, mies ja facebook-viestit.
Eli tulin iltavuorosta. aidosti ja oikeasti olen luullut että meillä on hyvä suhde. viime aikoina mies ollut vähän etäisempi,mutta töitä tehty molemmat paljon. no, mies halusi näyttää koneelta jotain ja samalla huomasin että viesti hänelle joltain tullut.kysyin että kaveritko viestii. meni aivan vaikeaksi, alko heti meuhkaamaan että syyllistän häntä. no joo en. no kertoi kirjottavansa erään vanhan naispuolisen ystävän kanssa joka sattuu olemaan parikymppinen ja juuri jäänyt yh.ksi. kirjautu äkkiä ulos. no epäilykset heräs ja pyysin näyttämään mitä kirjoittivat. ollaan tähän asti avoimesti saatu katsoa kännyt ja postit ja mä en yleensä tätä käytä (itseasiassa en koskaan) mut mies todellakin. millään ei suostunut avaamaan bookkia uudelleen ja sit hipsi makkariin. pääsin bookkiin palauttamalla istunnon ja sivuhistoriassa näkyy et on kirjotellut mut ukko äkkiä poistanu viestit.
voin sanoa että mun päätä ei saa mikään uskomaan etteikö tossa ole jotain mätää. oon täysin ehdoton pettämisasioissa ja pistän ton pellen pihalle aamulla. mutta jep. kertokaa mielipiteitä.
Kommentit (25)
hirveet kilarit ja sit poisti ne. en meinaan ole mikään idiootti. ahdistaa aika lailla. kiva pudota pilvilinnoista. otin jo kihlasormuksen pois. mies ei meinaan koskaan ole käyttäytynyt noin, aina ollut enempi kun avoin noitten asioiden suhteen. selvä peli munkin mielestä.
Mielestäni ei ole tervettä katsoa toisten kännyköitä tai posteja. Taitaa olla liikaa mustasukkaisuutta.
ja lopulta paljastui, että on vuosia pettänyt minua lukuisten naisten kanssa. Että sellaista peliä piti minun ex :( .
Mä en kyllä niitä viestejä edes haluaisi nähdä,eikä se oikeastaan sulle kuulukaan.Reaktio kertoo jo kaiken..pihalle vaan tommonen mies
en ole mitn katsonutkaan tai kytännytkään. lähinnä mies ollut se mustasukkainen osapuoli ja kytännyt salaa kännyviestit jne. josta se ei koskaan mitään löydä. olen täysin normaali, töissäkäyvä ihanan lapsen äiti joka ei jumalauta petä! lähinnä on ahdistanut hänen mustasukkaisuutensa. nyt sitten kerrankin sanoin että no näytä mitä kirjoittelitte niin tulos on tämä ja viestien poisto. ei voi vaistot olla näin pielessä..pettää ihan varmasti :(
tarvitsisi poistaa vaan mies voisi huoletta säilyttää ne ja antaa sinunkin ne lukea. Mies paljasti itsensä täysin hermostumalla sinulle... Pysähtymisen ja keskustelun paikka teillä nyt! Ja mieti, haluatko jatkaa suhdetta tuollaisen miehen kanssa, joka ei ilmiselvästi puhu totta ja joka tietyllä tavalla pettää sua jo nyt.
huomioon,että mies on itse 36v, mitä helvettiä se edes kirjoittelee ton ikäisen kanssa. Muka tukeakseen. vittu kyllä. täytyy mennä huomenna pirteenä iltavuoroon esittämään että elämä hymyilee.
ja tutkii puolison kännyä ja sähköposteja eli epäilee puolisoa siitä mitä itse parhaillaan tekee :( .
noilla viestittelyillä tai voi olla, että on aikeissa pettää tai on jo pettänyt. Sitä on vaikea tietää.. voimia ap! Oletko säkin suunnileen miehes ikäinen vai nuorempi? Että oikeen parikymmisen kans!! :(
Mustasukkainen on se joka pettää tai aikoo pettää. Ainakin oman kokemuksen mukaan.
27- vuotias. voin sanoa että jumaliste ottaa päähän. elämässä kokenut paljon vaikeita asioita muutenkin ja jo luulin että helpottaa.3v oltu yhdessä.mutta ei, kaippa vahvalle heitetään vielä yksi koitos. oltiin lasta alkamassa yrittämään, onneksi ei ehditty..:/
puhu nyt kuitenkin asia kunnolla läpi miehen kanssa ennenkun teet omat päätelmäsi (tai lyöt ainakaan mitään lukkoon)..
sitä ei tahdo uskoa todeksi ja miettii, jos sittenkin vain kuvittelen... mutta uskalla katsoa totuutta silmiin, se kannattaa! Onneksi ette ehtineet saada yhteistä lasta. Vaikea tilanne nyt on, jos mies ei myönnä mitään. Minunkaan ex ei myöntänyt, ennenkuin kärähti ja heti kerralla oikein kunnolla! Oli touhunnut vuosia selkäni takana monien naisten kanssa, mikä sika, mutta onneksi ex :).
Ei ne ole viattomia viestejä, kun miehen entinen heila on eronnut ja ottanut yhteyttä. Miehen on silloin hyvin vaikea toimia tavalla, joka ei loukkaa mustasukkaista vaimoa eikä vanhaa ystävää. Vanhan ystävän kanssa tekee mieli vaihtaa kuulumisia, ehkä myös flirtata tai ruotia vastavuoroisesti omaa parisuhdetta. Jokainen sellainen viesti on tietysti dynamiittia, joka riittää laukaisemana suuren mustasukkaisuusdraaman fiksunkin vaimon päästessä viesteihin käsiksi. Ne eivät sovi muiden luettavaksi, vaikka mitään pettämistä ei olisi edes toiveunissa.
Kun AP aamulla heittää miehen pihalle, mies aivan varmasti varmasti ilmoittaa tuolle vanhalle ystävälleen, että on itsekin eroamassa. Siitä seuraa vähintään lyhyt suhde. Näin AP saa vahvistuksen uskolleen, että mies suunnitteli pettämistä. AP uskoo sitten loppu ikänsä, että mies petti ja jätti hänet toisen naisen takia.
te ootte ollu 3 vuotta yhdessä, ja sitä ennenkö tää on kerinnyt tähän vanhaan parikymppiseen ystävään tutustua?
Juuri noinhan se on. Minusta ap on yksinkertaisesti tyhmä, jos panee tuollaisen takia hyvän miehen pihalle. Elämä ei ylipäätään ole niin mustavalkoista kuin prinsessaunelmissa saatetaan luulla. Harmaita alueita on aina.
Jos odottaa mieheltä (tai itseltään) täydellistä, jyrkkää mustavalkoisuutta tässä harmaan sävyjä täynnä olevassa maailmassa, saa varautua pettymään monen monta kertaa. Noilla asenteilla syntyy paljon avioeroja ja onnettomia lapsia.
joo, jotain mätäähän siinä varmaan on.