Tunnistaako joku mitä kieltä tämä on? (kuva on) Käsinkirjoitettua arabiaa tms?
Löysin tämän lapun ja nyt kiinnostaisi tietää mitä kieltä lapussa on.
http://aijaa.com/0000910413586
Kommentit (38)
Pahoittelen, en oikeasti tunnista kieltä yhtään. Ei ollut tarkoitus luokitella arabiaa ja serbiaa samaan.
ap
voipi olla myös persiaa
persia
serbia
arabia
SIA BIA BIA
käytä aivoa joookoo
t. mieheni puhuu ja kirjoittaa serbiaa
voipi olla myös persiaa
persia
serbia
arabiaSIA BIA BIA
käytä aivoa joookoo
t. mieheni puhuu ja kirjoittaa serbiaa
Missä kohtaa mun pitäisi aivoja käyttää? Onko siis yleissivistyksen puutetta jos en tunnista kaikkia maailman kieliä käsinkirjoitettuna? Vai miksi tuo hyökkäävä asenne sinulla??????
ap
HAISKAHTAA TROLLILTA
Toisella puolella suomenkielistä tekstiä, jotain muistiinpanoja kokeisiin tulevista sivuista, eli jonkun koululaisen/opiskelijan tekstiä.
Miksi epäilet trolliksi? Haluaisitko vähän avata mitä tekstissä lukee jos ymmärrät kieltä?
muttakun olen kyllästynyt siihen, että mieheni pomppii voldemort asussa tuossa vieressä..
ja niin, en tiedä mitä kieltä tuo on :D anteeksi
mut sori nyt ei muistu mieleen että mitä kieltä on
muttakun olen kyllästynyt siihen, että mieheni pomppii voldemort asussa tuossa vieressä..
ap
mut sori nyt ei muistu mieleen että mitä kieltä on
ap
Tai siis sen kielen nimihän on serbokroaatti, mutta sitä kirjoitetaan ihan samanlaisella kirjaimilla kuin suomeakin, ei edes kyrillisillä kirjaimilla kuten venäjää, ja nuo kuvan kirjaimet on kyllä eksoottisimpia lajia kuin kyrilliset kirjaimet.
Mielenkiintoista kyllä jos joku vaikka tunnistaisi kielen:-)
MÄHÄN SANOIN ETTÄ MÄ MELKEIN OSAAN KÄÄNTÄÄ
luuletko et muistan kaikkii kielii mitä osaan melkee lukee`???????
oisko maalaisjärjen paikka ?????
yritä+??????+
naureskelen täällä noille vastauksille mitä oot saanut :D
sori, emmäkään osaa kääntää, mutta päivän naurut :D
mistä minä olen varma on se et lappu ei ole arabiaa.
Se on se kieli,en ole varma minkä niminen mut sitä puhuu ihmiset jotka on esim.persiasta,syyriasta tms.
On serbia, on kroaatti. Melkein sama kieli, mutta toista kirjoitetaan kyrillisillä, toista latinalaisilla kirjaimilla.
jatkan vielä.En tiedä kirjoitusasua mut se sanotaan farssi tai farsi?
farsia tai arabiaa. Pitäisi osata jompaa kumpaa kieltä, että tietäisi, kumpaa se on.
Veikkaan ostoslistaa.
vituttaa rankasti
arabia serbia MITÄ VÄLII