Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 31-35v vielä nuori nainen?

Vierailija
23.06.2012 |

T. T

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuorehko. Keski-ikäisen miellän n. 45-60-vuotiaaksi, jonka jälkeen seniori. Vanhuksena pidän yli 75-vuotiaita.

Vierailija
2/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori aikuinen -käsite taas mielestäni vähän riippuu kohteestakin. 34-vuotias voi olla jo todellinen tantta, ylipainoinen, kananpersetukkainen kotiin lahonnut muumio. Tai sitten vaikka kuinka hyvässä kuosissa ja vireessä vielä. Ensinmainittua on vaikea nuoreksi kutsua, vaikka ikä niin osoittaisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini on 10-20v Nuori 20-30v Aikuinen 30-40v Keski ikäinen 40-60v Seniori 60-70v Iäkäs 70-80v Vanhus 80-90v

20-30-vuotias NUORI? :D

Vierailija
4/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa toooooooooooosi kiinnostavalta. Tirsk.

"yleensä ikäni arvioidaan n. 8-10v alakanttiin, johtunee siitä että pukeudun nuorekkaasti, treenaan päivittäin (ja tämän takia usein minut näkee treenivaatteet päällä) ja olen hyväkuntoinen ja nuorekas. Iho on rypytön (johtuu siitä että on rasvainen ihotyyppi) joten paljon on kiinni myös ihotyypistä.

Ainoa paikka missä näytän ikäiseltäni on työ, jossa olen "jakkupukutantta" koska pukukoodi niin vaatii.

Olen ihan huippukunnossa fysiologisesti, parempi fysiikka kuin kaksikymppisenä.

Ymmärrän kyllä että MUIDEN mielestä saatan olla pystyyn kuollut vanhus, mutta omat fiilikset on sellaiset luokkaa "olen 20-vuotias".

Joskus muuten näkee myös sellaisia 20-vuotiaita jotka näyttää 40-vuotiailta!"

Vierailija
5/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-13 lapsi

13-19 teini

17-24 nuori

18-30 nuori aikuinen

30-x aikuinen

40-60 keski-ikäinen

70-x vanhus/seniori

31-35 ei minusta ole nuori nainen, jollei puhuta esimerkiksi 31-35-vuotiaasta ministeristä, aivokirurgista, professorista, tuomarista tms. tietyn spesifin alan ihmisestä, joka on viiteryhmäänsä nähden nuori.

31-35-vuotiaalle voisi minusta myös sanoa "Sinähän olet nuori nainen vielä!" alleviivatakseen, että vielä on 50 vuotta elämää ja erilaisia valintoja ja polkuja lähes loputtomiin. Ei elämä ole eletty 31-35-vuotiaana, vaikka ei enää ihan nuori olekaan.

Se, että on paremmassa kunnossa kuin nuoret tai nuoren näköinen ei minusta tee nuoreksi vaan nuorekkaaksi.

Vierailija
6/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teinin äidiksi olen kai aika nuori.

t. 32-vuotias

Vierailija
7/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan nuori enää, mutta ei vielä keski-ikäinenkään. Ehkä paras nimitys olisi ihan vain aikuinen. Tai sitten tosiaan nuorehko.

Vierailija
8/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen tai mies on alle 25v.

Itse olen 46v keski-ikäinen nainen, mutta ei silti 30v nainen ole minusta nuori.

Vierailija
9/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias mies ja olen nuori, en todellakaan ole mikään keski-ikäinen. Jos nainen on minua nuorempi niin silloin se on kyllä melkein tyttö.

Vierailija
10/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta 31-35v on enemmän nuori kuin vanha, muttei varsinaisesti kuitenkaan enää nuori. Keski-ikäisiä ovat sitten n. 35-65 -vuotiaat. En tajua, miten joku 38v ei muka olisi keski-ikäinen, riippumatta siitä, kuinka nuorekkaalta näyttää?

Vierailija
11/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 25 on nuori, sitten on vaan tavallinen aikuinen ja yli 35 on jo varhaiskeski-ikäinen.

Vierailija
12/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on nuori siinä 0-25 vuotiaana ja vanha joskus 70 v jälkeen. Siinä välissä on se aikuisikä, jota ei erikoisesti määritellä. Sen voi jakaa nuoriin aikuisiin, eri vaiheen keski-ikäisiin jne.

Naiseksi tullaan siinä 15 v iässä ja yläikää ei ole. Siksi jotain 15-30 v on nuori Nainen ja vastaavasti vanha nainen on siinä 70 v tienoilla.

Vierailija
13/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ikäni arvioidaan n. 8-10v alakanttiin, johtunee siitä että pukeudun nuorekkaasti, treenaan päivittäin (ja tämän takia usein minut näkee treenivaatteet päällä) ja olen hyväkuntoinen ja nuorekas. Iho on rypytön (johtuu siitä että on rasvainen ihotyyppi) joten paljon on kiinni myös ihotyypistä.

Ainoa paikka missä näytän ikäiseltäni on työ, jossa olen "jakkupukutantta" koska pukukoodi niin vaatii.

Olen ihan huippukunnossa fysiologisesti, parempi fysiikka kuin kaksikymppisenä.

Ymmärrän kyllä että MUIDEN mielestä saatan olla pystyyn kuollut vanhus, mutta omat fiilikset on sellaiset luokkaa "olen 20-vuotias".

Joskus muuten näkee myös sellaisia 20-vuotiaita jotka näyttää 40-vuotiailta!

Mutta vielä loppukaneetti: _minun_ mielestäni keski-ikäiset on sellaisia yli 50-vuotiaita. En ole missään muualla kuin av-palstalla törmännyt ajatukseen että keski-ikäinen on 35-vuotias. Vastahan silloin moni akateeminen on valmistunut, ollut pari vuotta työssä ja tekee ESIKOISEN. Eri asia ehkä niillä jotka eivät koulunpenkkiä peruskoulun jälkeen kuluttaneet ja saivat esikoisenkin jo 17-vuotiaana. Tällöin jo eletty elämä ehkä mahdollistaa sen "keski-ikäisyyden" jo kolmekymppisenä.

Vierailija
14/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v mies ja mielestäni kaikki alle 35-vuotiaat ovat nuoria. Näin myös joidenkin järjestöjen mielestä.

35-39 on sitten semmoinen siirtymäaika nuoruudesta varhaiseen keski-ikään.

40v on varhaiskeski-iässä ja voi vielä täpärästi kilpailla huipputasolla erilaisissa urheilulajeissa.

45v kypsä keski-ikä ja mahdollisuudet urheilla huipputasolla päättyvät. Ei kuitenkaan SM-tasolla.

Naisten elämä on erilaista kuin miesten. Naisten nuoruutta karsivat raskaudet ja seksielämä ja parisuhteet alkavat naisilla 1-10 vuotta aikaisemmin kuin miehillä. Naiset myös itsenäistyvät nopeammin (voivat muuttaa haluamansa miehen luokse ja saavat helpommin palvelutyöpaikan). Toisaalta taas naisilla ei ole samanlaista fyysistä, taloudellista ja sivistyksellistä kunnianhimoa jolloin moni nainen alkaa mennä tasaisesti alaspäin lukioiän jälkeen.

Moni 30-vuotias mies on vielä viattomampi ja poikamaisempi kuin moni 25-vuotias nainen. Miesten iho vanhenee hieman hitaammin. Toki parikymppistä leikkivä keski-ikäinen mies on silti omalla tavallaan naurettava.

Vierailija
15/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pitänyt hankkia kakaroita alaikäisenä niin pitäähän sitä jotenkin kompensoida. Keksitään sitten että ollaan kypsiä ja elämää nähneitä kun ollaan jo 25-vuotiaita.

Vierailija
16/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta 31-35v on enemmän nuori kuin vanha, muttei varsinaisesti kuitenkaan enää nuori. Keski-ikäisiä ovat sitten n. 35-65 -vuotiaat. En tajua, miten joku 38v ei muka olisi keski-ikäinen, riippumatta siitä, kuinka nuorekkaalta näyttää?

minusta keski-ikäisiä ovat 45-60-vuotiaat.

Vierailija
17/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: mä

Vierailija
18/34 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy ola joku 15-vuotias, jos pitää jo kolmekymppistä keski-ikäisenä.

Vierailija
19/34 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aikuinen. 25-40 on aikuinen, kun en parempaakaan nimitystä keksi. 40-vuotiaana alkaa keski-ikä, viimeistään.

Vierailija
20/34 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ei voi pysyä aina, mutta nuorekkaana voi.