Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen niin kiimoissa, että otin mieheni kalun ensi kertaa suuhun!

Vierailija
23.06.2012 |

Sitten melko pian havahdin siihen, mitä olen tekemässä ja jatkoimme seksiä perinteisesti selälläni maaten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Porvooseen! Joku mies nyt tumputtaa tällaiselle mielikuvitustarinalle. Haluaa luoda ilmapiiriä, että joku nainen voisi tehdä noin. :(

Vierailija
2/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota mä just pelkään, että jonakin päivänä esim. yhden viinilasillisen jälkeen huomaisinkin olevani SE suussani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerroit sen täällä?

Vierailija
4/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET KAMALAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

siveellinen

onnea! jumala rakastaa sinua?

Vierailija
5/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota mä just pelkään, että jonakin päivänä esim. yhden viinilasillisen jälkeen huomaisinkin olevani SE suussani!

tällä hetkellä :(

Vierailija
6/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Porvooseen! Joku mies nyt tumputtaa tällaiselle mielikuvitustarinalle. Haluaa luoda ilmapiiriä, että joku nainen voisi tehdä noin. :(

Normaali av-mamma ei tosiaan tuollaiseen hairahdu. Joten hakeutukoon ap virittämään seksifantasioiitaan jollekin muulle palstalle.

Vierailija
7/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätää oli hyvä!!!!

Vierailija
8/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikahdin yhdynnän aikana. Mies miettii nyt eroa, koska eihän tällaisen huonon naisen kanssa voi enää olla naimisissa.

Vierailija
9/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin meinasin kerran. Lonkka puutui. Onneksi sain kuitenkin hillittyä itseni.

Minä liikahdin yhdynnän aikana. Mies miettii nyt eroa, koska eihän tällaisen huonon naisen kanssa voi enää olla naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän