Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotimaanmatkailu: mitkä on must kohteet?

Vierailija
22.06.2012 |

Olen elämäni ensimmäistä kertaa Levillä ja matkalla samoin ensimmäistä kertaa Oulussa ja Rovaniemellä. Ihastelen kotimaata ja jäin miettimään, mitkä olisi kohteet, jotka "kaikkien" pitäisi käydä läpi?

Omasta mielestäni must on Ahvenanmaa, Hanko, Naantali, Turku, Kuopio, Tampere, Helsinki ja Lappeensranta.

Miehen mielestä Reitti Lappeenranta-Imatra-Punkaharju-Savonlinna, Tampere-Joensuu (9-tie on suomen kaunein tie), Koli, Nurmes tai Lieksa tai molemmat, Kuusamo ja Suomussalmi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se hyvä, jos viette rahanne Espanjaan tai Kreikkaan... ;o)

Vierailija
2/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkentaa myös, miksi ne jotkut paikat tulisi kaikkien nähdä. Noihin ap:n listoihinkin kaipaisin vähän perusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni meri on tärkeä elementti eli vaikkapa Kökarin saaren kalliot on ihan must. Ahvenanmaa ja saaristot muutenkin.

Hienoja paikkoja on paljon rannikolla. Porvoo ja sitten Hangosta ylöspäin.

Kaunista on myös Itä-Suomessa.

Vierailija
4/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkaharju, Suomussalmi, Lappeenranta tai Imatra? Niissä ei kauniiden maisemien lisäksi ole mitään nähtävää tai koettavaa. Kauniita maisemia näkee muuallakin.

Vierailija
5/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihan fiiliksissä kotimaastamme ja oletan, et muutkin olis, mutta perusteluja penätään ja arvostellaan mielipiteitä.

Mutta haukuttiinhan täällä se juhannusjunakin, jota katselin eilen ihan fiiliksillä. Heh, en taida kuulua täällä joukkoon. Mutta luulen, et hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi