Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mistä palstailet juuri nyt?

Vierailija
22.06.2012 |

Minä aloitan.

Biksut päällä makaan auringossa.

Nrj soi ja iPad käytössä.

Lapset uimassa ja mies surffaa netissä puhelimellaan.

Turkissa, 37 astetta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marbellaa. Aurinko paistaa ja jotain 25-27 astetta on.

Vierailija
2/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kohoaa munkkitaikina liinan alla. Kohta leipomaan ja tähän tulin tappamaan aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä 16 astetta ja tuulee kovaa, aurinko sentään pilkahtelee. Hyvää juhannusta Suomeen!

Vierailija
4/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä Varsinais-Suomessa. Tablella selaan vauvapalstaa, istun nojatuolissa ja syön supermakeita herneitä.

Vierailija
5/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja surffaan kännykällä. Kunhan tuo simahtaa, tiskaan ja teen kakun loppuun. Sitten vain odotellaan vieraita.

Vierailija
6/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Bezirk, penthousen terassilta, jonka koko on 80 neliömetriä.

Naurattaa Suomen juhannuksen viettäjät siellä hyttysten seassa..mutta kun paremmasta ei tiedä..?

Vierailija
7/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentsun vuoksi on poissuljettuja jotkut juhannuksenviettotavat. Rauhallisesti mennään.:)

Vierailija
8/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa Suomen juhannuksen viettäjät siellä hyttysten seassa..mutta kun paremmasta ei tiedä..?

joiden pitää elvistellä tällaisilla asioilla.:) Olen itse nimittäin harmissani, etten saa sellaista "hyttysjuhannusta" mutta kun tänä vuonna se ei vaan ollut mahdollista.

Vierailija
9/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pääs unohtumaan matkaa varatessa, että Suomen juhannus (hyttysineen kaikkineen) jää sivu suun.

Sunnuntaina vasta kotiin.

Siksi vähän "haikeana" kuuntelen suomenkielisiä kesäbiisejä...;)

Ei vaan...pakko nauttia lämmöstä, ens viikolla kuulemma vaan sataa!

Vierailija
10/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Bezirk, penthousen terassilta, jonka koko on 80 neliömetriä.

Siella ei paljoa juhannusta huomaa, tai en ainakaan itse huomannut sita Wien-vuosinani. Patikoimme tosin Wienerwaldissa, joka toi sitten mukavasti luonnon lahelle.

Vahan kauempaa kuitenkin nykyisin palstailen. ;)

Juhannus tuo kylla Suomi-muistot lampimasti mieleen, landella oli toosi kaunista aina. Satoi tai paistoi, se vihreys oli ihan omanlaistaan.

Vierailija
11/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaupungissa joka on talvella kylmin ja kesällä kuumin ;-)

Istun läppärillä kun pöytäkone takkuaa.

Kunhan vauva herää niin lähdemme piipahtamaan mummilassa ja sen jälkeen grillataan tuossa pihalla nakkeja, pihvejä ja maisseja.

Illalla sauna ja kokon ihastelua kaupungissa ;-)

Vierailija
12/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis vaan niin hiljaista että siksi täällä.

Vierailija
13/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden pitää elvistellä tällaisilla asioilla.:) Olen itse nimittäin harmissani, etten saa sellaista "hyttysjuhannusta" mutta kun tänä vuonna se ei vaan ollut mahdollista.

niin provoilla ja elvistellä?

Etkö usko että joku voisi oikeasti olla ulkomailla?

Itse olen Espanjassa ja ei ole yhtään ikävä hyttysjuhannusta Suomessa. Ja sitä kännisten örvellystä ja mökkitiellä päristeleviä ei-tieliikennekäyttöön tarkoitettavia crossimopoja.

Ja järvelle juhannukseksi tuotua rekisteröimätöntä moottorivenettä jolla sitten ajetaan ympyrää.

Vierailija
14/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä hattulassa ja puhelimella, odotan että grillausporukka tulee. Nyt olen yksin mutta kohta tulee kun äiti, mummo, lapseni ja äidin miesystävä tänne. Hyttyset pyörii ympärillä, otan kohta kestinen niin ei kutita

Vierailija
15/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin provoilla ja elvistellä?

Etkö usko että joku voisi oikeasti olla ulkomailla?

Itse olen Espanjassa ja ei ole yhtään ikävä hyttysjuhannusta Suomessa. Ja sitä kännisten örvellystä ja mökkitiellä päristeleviä ei-tieliikennekäyttöön tarkoitettavia crossimopoja.

Ja järvelle juhannukseksi tuotua rekisteröimätöntä moottorivenettä jolla sitten ajetaan ympyrää.

että joku voi olla ulkomailla ja jopa viihtyäkin siellä. Nuo sanavalinnat vaan omasta mielestäni osoittavat tarpeetonta korostusta siitä, että ulkomailla olisi jotain aivan pökerryttävän hienoa viettää juhannus. Olen viettänyt erilaisia juhannuksia Suomessa ja itse voi kuitenkin valita, kenen seurassa viettää, ei tarvitse örveltäjien seuraan hakeutua. Mutta nuo yllä nähdyt sanavalinnat kertovat jälleen siitä, kuinka jollekin palstamammalle nousee heti hattuun, jos vaan kerrankin ollaan ulkomailla, eikä siellä ankeasa koto-Suomessa. Ulkomaillahan kaikki on aina hienompaa, tämä minua näissä kommenteissa huvittaa.:)

Vierailija
16/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinko paistaa

Vierailija
17/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut suomessa juhannuksena 14 vuoteen