Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tiennyt miehestä jo kuvan nähtyäsi ja netissä keskusteltuasi, että seksuaalista vetovoimaa..

Vierailija
22.06.2012 |

ja kemiaa on välillänne?

Pelkästään siis kuvia hänestä nähtyäsi ja netin välityksellä keskusteltuasi?

Itselläni on yhdestä miehestä tällainen tunne, vai kuvittelenko vain...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Nimim. Kyseisen miehen kanssa naimisissa

Vierailija
2/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Nimim. Kyseisen miehen kanssa naimisissa

Mistä tiesit?

Juttu luisti hyvin ja oli flirttiä ja "naljailua"? :)

Mulla mies puhunut jopa vauvakuumeesta ja että ei juoksis karkuun vaikka mulla sellanen ois.

Miettinyt, että yrittääkö vaan saada pimpsaa vai onko ihan oikeasti kiinnostunut...:)

Kuinka kauan keskustelitte netissä ennen kuin tapasitte oikeasti?

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteltiin n. pari kuukautta ennen kuin tapasimme kasvotusten (asuimme tosin eri puolilla Suomea)

Tiesin, että ei ole vain pimpin perässä, koska järjesti elämäänsä niin, että pystyimme esim. chattailemaan tiettyyn kellonaikaan. Jälkeenpäin kaverinsa on sanonut, että eihän sitä saanut siihen aikaan lähtemään edes baariin iltaisin ku jutteli vaan mun kanssa. :D

Keskustelu oli myös sellaista flirttailevaa, ja pystyimme puhumaan ihan kaikesta. Toisaalta se oli jotenkin kummallista nähdä sitten kasvotusten kun tavallaan "tiesi" toisesta jo kaiken. "Hei, oon Pertti, ja oliks sulla se vauvakuume vai?"

Vierailija
4/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin kanssa juttu luistaa netissä ja on "tunne" siitä että kyseessä vois olla se oikea, mutta tosielämässä tapaaminen on kuitenkin jotain ihan muuta.

Toiset ovat myös tosi rutinoituneita nettiviettelijöitä osaavat vetää oikeista naruista, mutta ei se sitä tapaamista sen helpommaksi tee.

Yhteen ihastuin kuvan ja muutaman jutun perusteella ja olin nettivaikutelmasta niin lumoutunut, että kuvittelin olevani mieheen ihastunut livenäkin, vaikka tosiasiassa mies oli ihan aasi. Meni muutama viikko ennen kuin ymmärsin asian todellisen laidan.

Vierailija
5/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sänkyyn ei varmasti kannata ensimmäisellä kerralla hypätä...

Vierailija
6/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden takia annetaan rumempikin pärstä anteeksi kunnes on pakko myöntää totuus jossei sitten ole erittäin epätoivoinen.

Vierailija
7/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden takia annetaan rumempikin pärstä anteeksi kunnes on pakko myöntää totuus jossei sitten ole erittäin epätoivoinen.

kyllä tämän viestin pointti ihan täysin ohi.. t.2

Vierailija
8/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vahvasti tuntenut näin, mutta en koskaan tavannut tuota miestä, joten en tiedä olisiko kemiaa ollut myös sitten kun oikeasti haistelemme toistemme feromoneja.

Vierailija
9/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että, meillä on myös samantyyliset kasvonpiirteet. Eikös yleensä sanota, että ihminen viehättyy vastakkaisessa sukupuolessa samanlaisista kasvonpiirteistä? (Naimanaamat)

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän