Minä olen sellaisessa tilanteessa etten uskalla avata ovea
äsken siellä taas varmaan ulosottomie pyrki sisään..
Kommentit (11)
ja kukkarot, ei meillä mitään ole mutta niin pelottaa.
Et sä veloistasi karkuun juoksemalla pääse. Parempi vaan kohdata ne silmästä silmään ja alkaa tehdä suunnitelmaa takaisinmaksusta.
Ne toimittaa paperin, jossa käräjäoikeudessa vireille tullut asia. Et kai oikeasti kuvittele, että joku tulee kantamaan tavarasi pois? Höpsö.
jopa vaatteet, kirjahyllyn..
Avaa ap vain rohkeasti se ovi.
Terkuin lakimies
jonkin muun kuin OTK / OTM -tutkinnon?
Ulosottomies ei halua kenenkään vanhoja Valittujen Palojen koottuja teoksia eikä käytettyjä Henkkamaukan rytkyjä.
Ulosotto suoritetaan ensisijaisesti palkkatulosta / omaisuudesta tai velallinen todetaan varattomaksi.
Ota itse yhteyttä ulosottoon ja sovi miten alat kyhentää velkaasi, mutten ulosmittaus tehdään palkasta = työnanataja tietää tilanteesi.
on haastemies, eikä ulosottomies. Haastemieskin vain siinä tapauksessa, ettei posti tavoita velallista. Eli toisin sanoen velallinen ei ole reagoinut tulleeseen postiin.
Luuleeko aloittaja, että ulosottomies tai haastemies tekee töitä juhannusaattona? :D
jonkin muun kuin OTK / OTM -tutkinnon?
Ulosottomies ei halua kenenkään vanhoja Valittujen Palojen koottuja teoksia eikä käytettyjä Henkkamaukan rytkyjä.
Ulosotto suoritetaan ensisijaisesti palkkatulosta / omaisuudesta tai velallinen todetaan varattomaksi.Ota itse yhteyttä ulosottoon ja sovi miten alat kyhentää velkaasi, mutten ulosmittaus tehdään palkasta = työnanataja tietää tilanteesi.
ja tiedän tarkaan miten ulosottomies toimii. Mitä sinä lässytät täällä palkkatuloista? ulosottomies tarkastaa asunnon, tekee ulosottoselvityksen ja kun mitään muuta ei ole ulosotettavaa niin katotaan se palkkakuitti. Jos sellaista on.
Ikävää kun täällä asiantuntemattomat ihmiset kirjoittavat asioista joista eivät mitään tiedä.
kerros vähän tarkemmin?