Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko kukaan muu ykkösolutta tai alkoholitonta olutta?

Vierailija
21.06.2012 |

Itse tykkään enemmän ykkösoluesta tai alkoholittomasta kuin niistä perus-oluista. En ole ikinä kauheasti pitänyt normaalioluen mausta. Baarissakin ennemmin olen mennyt limu-, lonkero- tai drinkkilinjalla.

Itse voin sanoa, että juon ihan olutta sen maun vuoksi, en humaltumisen.

Mites muilla?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon kans ykkösolutta.

Vierailija
2/27 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen varmaan jäävi sanomaan yhtään mitään, mutta mun mies tykkää parhaimmaksi 3,5% oluen, on kuulemma parempaa kuin Suomen kolmosolut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus alkoholitontakin mutta kylmiä niden pitää olla. Varsinkin silloin valitsen alkoholittoman, kun lapset ovat jossain liikenteessä ja varaudun siihen, että pitääkin hakea lapsi jostain kotiin.

Baarissa ja illanistujaisissa juon kyllä ihan mielelläni vahvempaakin.

Vierailija
4/27 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nyt raskaana ollessani löytänyt alkoholittoman oluen. Pidän oluesta. Juhannukseksi odottaa jääkaapissa sixpack 0prosenttista :D

Vierailija
5/27 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein oivalluksen, että aina ei tarvi juoda sitä vahvaa olutta niinpä olen siirtynyt alkoholittomaan ja hauskaa on silti :D

Pidän oluen mausta, mutta en enää pidä siitä hiprakkaan/känniin tulemisesta.

Vierailija
6/27 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo alkoholitonta olutta nyt kun olen raskaana. Itsekin juon alkotonta siideriä saunan jälkeen.

Vierailija
7/27 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon sekä alkoholitonta että ykköstä. En tykkää alkoholista, joten siksi näitä juon. Ykköstä juon siksi useammin, että se on mielestäni paremman makuista ja on usein noin puolet halvempaakin kuin alkoholiton.

Vierailija
8/27 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kerran hauska tilenne, asutaan USA:ssa ja tässä osavaltiossa ei ole kauaa saanut ostaa alkoholia sunnuntaina.

Olin sitten ostamassa juuri tuota alkoholitonta olutta, kun kassa kertoikin, ettei saa myydä kun on sunnuntai.

En sitten saanut oluttani, vaikka kyllä me kassan kanssa yhdessä ihmeteltiin asiaa, kun kuitenkin piti olla alkoholitonta.

Kassakone oli kuitenkin ohjelmoitu niin, ettei voinut maksaa.

Kun tavattiin pullon kylkeä, siinä alkoholittomassa kyllä oli joku ihan pieni määrä alkoholia tuoteselosteen mukaan, vaikka etiketissä maininta alkoholittomasta olikin.

Vierailija
9/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomen lakia voi kohta tulkita kuka tahansa oman mielen mukaan, sitähän tehdään jo muussakin kuin tässä olut hommassa

Vierailija
10/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon päivittäin lounaalla kotikaljaa. Tykkään mausta.

Vierailija
11/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joo raskaana, joskus tekee vaan mieli isoa bisseä eikä sitä "oikeaa" tuoppia oikein viitsi ottaa...

Vierailija
12/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä oluen mausta, mutta pidän enemmän alkoholittomista siidereistä

Vierailija
13/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhun tummaa ykköstä tulee juotua. Joskus otan kolmosenkin ja jos sen jälkeen vielä tekee olutta mieli, napaan jääkaapista ykkösen. En tykkää juoda itseäni pöhnään kotona.

Vierailija
14/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan ykköstä ja kakkosta, mutta alkoholittomasta oluesta ei kumpikaan oikein perusta.

Vierailija
15/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ykkösen juoja, olin aivan onnessani kun kauppaan tuli Olvi 1 tölkeissä, ei enää tarvinnut raahata koff 1 lasipulloja.

Vierailija
16/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä juodaan, kun tässä kylässä on aika usein ykkösoluthylly tyhjä, vaikka siinä on sikspäkkejäkin tavallisesti tarjolla.

Vierailija
17/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 08:12"]

en pidä oluen mausta, mutta pidän enemmän alkoholittomista siidereistä

[/quote]

Sama täällä

Vierailija
18/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juo alkoholitonta olutta varsinkin saunajuomana mutta joskus ihan muuten vaan. Minäkin tykkään, mutta itse käytän myös alkoholillista ykkösestä neloseen (jossa on jo mielestäni ihan liikaa alkoholia mutta joskus tullut vahingossa tilattua joku ulkomaalainen näin vahva olut :)). 

Kun olin parikymppinen, oli Suomessa ravintoloissa aina tapana juoda vain nelosolutta. Kolmosta oli hanoissa vain aniharvoissa paikoissa. Join silloin aina kolmosta ja kaverit nauroivat ;) Nykyään varsinkin baarissa suosin ykkösolutta, voi juoda rauhassa, ei humallu, mutta saa sen miellyttävän pienenpienen alkoholivaikutuksen. 

Vierailija
19/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon aika usein ykkösolutta. Nyt kesällä olen siirtynyt Radlereihin ja niissä on 2% alkoholia. Harmi vain kun Radler-valikoimat on tosi huonot täällä meillä, Fosters taitaa olla ainoa tarjolla oleva merkki.

Vierailija
20/27 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään uutisissa kerrottiin, ettei kakkosolut käy kaupaksi.

Kuinka kävisi, kun en muista semmoista koskaan edes nähneeni? Ykkösolut on ihan yhtä hyvää kuin kolmonen, jos ei ole tarkoitus humaltua.

Ykköstäkin saa nykyään sixpäkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi