Kuinka paljon luotat mieheesi? 0-100%
Perustelut! Itse luotin 95%:sti kunnes petti sen. Nyt luottamus nolla ja suhde olevinaan jatkuu...
Kommentit (14)
Jos mies pettäisi, luotto tippuisi ehkä 77%:iin. Vetäisin ukkoa lättyyn, ja sitten eukkoa. Täällä tuppukylässä nääs kaikki tietää kuka on ukkomies ja kuka ei.
Sitten elämä jatkuisi kuten ennenkin.
eli 100 %. On useasti myös ollut luottamuksen arvoinen. Enkä puhu pelkästään iltariennoista ja viettelyksen mahdollisuuksista. Luottamukseen kuuluu muutakin. Luotan, että puolisoni tulisi hakemaan minut tai lapsemme maan ääristä jos tarvis olisi.
jos pettää niin sitten pettää, en jaksa miettiä sitä etukäteen, itse en pettäisi ikinä, joten luotan tottakai...
90%
Luotin joskus 100%, mutta jouduin pettymään. Niistä ajoista on päästy ylitse ja ehdottomasti luotan mieheeni. Mutta ihan tarkoituksella jätän sen 10% vajaaksi, koska en enää koskaan halua olla niin sinisilmäinen kuin olin, enkä enää koskaan halua tippua niin korkealta kuin tipuin.
100 %, enkä jaksa selitellä sitä. Siihen nyt luottaa kaikki muutkin, se vaan on semmonen.
Yhden prosentin vara tulee siitä, että aina on teoriassa mahdollista, ettei toinen olekaan luottamuksen arvoinen.
100 %, enkä jaksa selitellä sitä. Siihen nyt luottaa kaikki muutkin, se vaan on semmonen.
joista kukaan ei koskaan uskoisi
en itsekään olisi koskaan ajatellut, että kiltti ja ihana mieheni menisi tekemään sellaista, jonka tietää niin satuttavan. mutta niin vain teki.
joista kukaan ei koskaan uskoisi
No on kuultu niin monta kertaa. Tämäkin nyt on vain pelkkä kulunut hokema, joka ei perustu yhtään mihinkään.
en itsekään olisi koskaan ajatellut, että kiltti ja ihana mieheni menisi tekemään sellaista, jonka tietää niin satuttavan. mutta niin vain teki.
Juurikin näin.
Yhden prosentin vara tulee siitä, että aina on teoriassa mahdollista, ettei toinen olekaan luottamuksen arvoinen.
99% ja samat perusteet.
mitä haluaa. Pettänyt on, eikä koskaan edes pahoitellut asiaa. Ei ole sanonut, ettei tekisi samaa uudestaan.
raha-asioissa ehkä25%, lapsenhoidossa 100% ja uskollisuudessa ehkä 90 %