Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta limpaa per lapsi ostit, verrattuna omiin kaljoihin ja sidukoihin

Vierailija
21.06.2012 |

nyt juhannuksena.

Aloitan.

Isännälle 12 tölkkiä olutta

Minulle 6 pulloa siideriä

yhteisesti pari pulloa punkkua

Lapsille 2 pulloa limsaa per nokka

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pullo PepsiMaxia, lapsille (omat ja vieraat) 24 tölkkiä limsaa. Pienemmille yhteensä 12 pillimehua. Lapsia yhteensä 6, osa jää juomatta, mutta tarjouspakkauksia ostettiin.

Vierailija
22/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluttölkkejäkin on kotona ihan reilu määrä ja niitä varmaan muutamia kuluu minulla ja miehellä yhteensä juhannuksen aikana, ehkä yhteensä 8? Itselle ehkä ostan siiderin/kaksi.

vaan jos menen olutta ottaan, kusee mun laihis siihen kun alkaa tekee hulluna mieli mässyttää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta 48 tölkkiä. Limsaa 12 pikkuploa. Hauska juhannus. Lapsi hyörii sokerihumalassa ja isi oluthumalassa ja äiti sokeri/oluthumalassa=)

Vierailija
24/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-pack kaljaa ja pari viinapulloa mulle ja miehelle. Lapsi on juhannuksen mummolassa, saa siellä limsaa, määrää en tiedä.

Vierailija
25/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 1 tölkki siideriä

Lapsille jokaiselle 1 pullo Muumi / Smurffi-limsaa

Mies osti itselleen 6-packin lonkeroa, mutta luulen, ettei juo kaikkea juhannuksen aikana, koska ei koskaan juo kahta enempää, eikä ole tapana joka ilta ottaa, vaikka juhlapyhä oliski :)

Vierailija
26/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nyt sitten, thanks to you, ihan miettimään, että kun meillä on kaapissa yksi viinipullo, niin pitääkö lapsille sitten vastaavasti ostaa limsaa. Toinen kyllä tykkääkin limsasta, mutta toinen ei saa sitä alas kuin lasinpohjallisen.

Mulla on nyt yö aikaa miettiä mihin ratkaisuun haluan päätyä.

Vierailija
27/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti ostavan 3 olutta 0,5l itselleen, ja lapsille näytti olevan molemmille pari angry birds -limua. Pillimehuja saanetvat myös mökillä. Itse nautin omat juomani töiden jälkeen.

Vierailija
28/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin lapsille 2 limutölkkiä per nenu, oli Lidlissä Angry Birds-limut 0,99e per tölkki. Itselleni en ostanut limua enkä alkoholia, miehellä taitaa olla olutlaatikon jämät jääkaapissa.

Vierailija
29/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limpparit ovat epäterveellisiä, pelkkää lisäainetta. Sellaisten makeiden limpparin ja mehun litkujen juottaminen pitäisi lailla kieltää. Eivätkö vanhemmat yhtään välitä lapsistaan?

Lapsen janojuomana toimii vesi ja ruuan kanssa nautitaan maitoa.

Vierailija
30/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisenä nuo kaksi 1.5l limupulloa. Alkoholia en ostanut, enkä välitä juopotella vain sen takia että on juhannus. Tavallinen työviikonloppu tämä minulle taas on. :)

Vierailija
31/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1 siiderin

-1 kuohuviinin

-1 laatikon punaviiniä (lauantaille, kun mennään mökille tuttujen kanssa, paikalla 8 aikuista)

lapselle 0 limsaa, koska ei tykkää niistä

Vierailija
32/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti yhden "tynnyrin" olutta, minä kaksi siideriä (joista luultavasti juon yhden...) Lapsille Angrybirds-limppari per nenu (3kpl siis) ja 3 litraa cocista. Taitaa ipanat olla voitolla :D

Vierailija
33/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limpparit ovat epäterveellisiä, pelkkää lisäainetta. Sellaisten makeiden limpparin ja mehun litkujen juottaminen pitäisi lailla kieltää. Eivätkö vanhemmat yhtään välitä lapsistaan?

Lapsen janojuomana toimii vesi ja ruuan kanssa nautitaan maitoa.

Synttäreilläkin tarjoillaan vaan porkkanatikkuja ja maissinaksuja. Jos oikein repästään, niin voivat saada rasvatonta kermaviiliä, mihin naksuja dippailla...

Vierailija
34/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden maistiaislimun ostin kahdelle lapselle puoliksi. Enemmän kuin koskaan itse lapsena sain.

Miehelle ja mulle ostin 12 olutta, 4 siideriä, kaapissa taitaa olla valkoviiniä. Juodaan sen verran kun tekee mieli.

Ostin myös ihan tosi paljon enemmän ruokaa aikuisille kuin lapsille.

Pitäskö tän mennä jotenkin tasan?

Vierailija
35/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholipitoisia 12l

limpparia 6l

Vierailija
36/56 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa, kahvia, teetä, kaakaota ja mehua on myös.

Vierailija
37/56 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/56 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan maitoa tuttipullosta. Miehen kanssa ei juoda ollenkaan..

Vierailija
39/56 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mökillä, vaapailta siis miehen kanssa. Jääkaapissa pari siideriä katotaan nyt juodaanko.

Vierailija
40/56 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2012 klo 22:33"]Itselleni samat nolla.

Viidelle lapselle jokaiselle tölkki kokista.
[/quote] halvemmalla oisit pääsy kun oisit ostanu 2pacin kokista.