Monta limpaa per lapsi ostit, verrattuna omiin kaljoihin ja sidukoihin
nyt juhannuksena.
Aloitan.
Isännälle 12 tölkkiä olutta
Minulle 6 pulloa siideriä
yhteisesti pari pulloa punkkua
Lapsille 2 pulloa limsaa per nokka
Kommentit (56)
Mies on varmasti ostanut jokusen tölkin olutta, mutta viettää juhannuksen eri paikassa kun me muut.
Itselleni samat nolla.
Viidelle lapselle jokaiselle tölkki kokista.
kun ei vaan tee mieli. Lapselle 2 tölkkiä Angry Birds -limsaa, jotka on molemmat jo juotu...1
Iskälle kaksi isoa pulloa sellaista mehu-kivennäisvettä, sekä pari energiajuomaa.
Äidille ja lapselle pari tölkkiä kalliimpaa tuorepuristettua mehua.
Eipä meillä edes juhannuksena lasketa, kuka saa mitenkin paljon. Tänä vuonna ketään ei kiinnosta alkoholikaan.
yhtään alkoholia ei ostettu eikä käytetä. 4-henkinen perhe.
Itselle ei mitään. Mies osti pari irto-olutta ja pari isoa limsaa. Lapsi limsaa ei kyllä saa juoda, eikä edes mehua. Vesilinjalla pääasiassa mennään.
miehelle 2 koria kaljaa, viunaa erinäisiä pulloja sekä kuoharia. Lapsille 2 trippiä /nenä.
mulle 24 tlk lonkeroa, pullo bacardia ja pullo salmaria
Lapsille ei limua
Meillä alkoholia ei lainkaan, jokunen pullo limsaa, laittilimsaa juovat aikuisetkin.
lapsille 3l limsaa eli lapsille enemmän...
Mulle limsaa ja 1 ykkösolut.
Miehelle limsaa.
Lapsille toiselle 1 pieni pullo ja toiselle 1 iso pullo, josta muutkin saa kyllä juoda.
Pienin tais saada perheen kalleimman pullon - oli hevisaurus.
2 plo punkkua
6 x 0,33 l kaljaa
2 x 1,5 l limua
näillä pitää koittaa sit pärjätä
yhtään alkoholia ei ostettu eikä käytetä. 4-henkinen perhe.
lasillisen viiniä. Uskikset on tosi rasittavia
pullo kossua, pullo passoaa, kolme litraa viiniä. Lapsilla limukone käytössä, juuri täytetty hiilihappopullo ja kaksi uutepulloa. Niin ja lapset ovat mummolassa juhannuksen.
monilla taitaa olla "jalo" ajatus, että lasten terveyttä vaalitaan, mutta omaa ei tartte.
vastaus itse kysymykseen:
5 pientä olutta per aikuinen
2 isoa cokista koko perheelle
muutama pillimehu lapsille
isännälle 2 tölkkiä energiajuomaa (töissä yöt)
minulle 1,5 l vissyä (laihdutan) :D
lapsille 4 l limsaa
enkä ole vielä miettinyt, mitä juomia ostetaan/"tarvitaan". Lapset eivät juo vielä limsaa, kaapissa on aina pillimehuja, joiden käyttöä kyllä säännöstellään. Oluttölkkejäkin on kotona ihan reilu määrä ja niitä varmaan muutamia kuluu minulla ja miehellä yhteensä juhannuksen aikana, ehkä yhteensä 8? Itselle ehkä ostan siiderin/kaksi. Lasten hereillä ollessa ei ikinä juoda yhtä enempää, mutta kun ovat terveinä ja nukkuvat, saatetaan juoda 2-3.
5 1½ litran limupulloa.
Mulla ja miehellä ei ole yhtään kaljapulloa eikä sidukkaa. Tulee raitis juhannus, kuten aina.
Emme yhtään, koska hankimme juuri SodaStream-laitteen ja eri makuisia uuteploja on 7kpl.
Hmm, taitaa niillä olla aiemmin hankitut Angry Birds-limutölkit kaapissa..ja Juissimehua ostivat tänään.
Minulle ja miehelle yht.4 siideriä.