Aleksi Valavuoren pojan nimi on Dominic
Onko tää nyt sitten kansainvälisen tyylikäs vai nolon hienosteleva? Kertokaapa!
Musta ihan kiva, tosin mun makuun hiukan ulkolainen :)
Kommentit (15)
että poika ei satu hoitoon eteläpohjalaiselle pph:lle, joka kutsuu poikaa nimellä Rominikki. Tiedän nimittäin tapauksen, jossa Deborah-nimisestä lapsesta tuli Reporahhi, ja tää on sitten totta, eikä mitään urbaanilegendaa.
Reporahhi..... ihan paras :D
että poika ei satu hoitoon eteläpohjalaiselle pph:lle, joka kutsuu poikaa nimellä Rominikki. Tiedän nimittäin tapauksen, jossa Deborah-nimisestä lapsesta tuli Reporahhi, ja tää on sitten totta, eikä mitään urbaanilegendaa.
Reporahhi..... ihan paras :D
Mutta mahtoi vanhempia vituttaa!
joka periytyy suvussa ainakin 5 polven ajan. Siksi Dominic tuntuu todella kivalta nimeltä.
Dominic, Kevin ja Marcus ovat pahimpia wt-nimiä ainakin Keski-Euroopassa..
tuo maa, jossa on heterogeeninen yhtenäiskulttuuri.
Loren ja Niinankin pojan nimi ole dominic? Jos se on ny muotia.
Siinä olisi sitä ylhäistä tyylikyyttä.
luullu, et ne ois antanu jonkun "miehekkäämmän" ja sellasen reippaamman nimen. Toi Dominic on aika korni ja nolo.........
Suomijuntit yms.wt-porukat eivät vain ymmärrä.
Suomijuntit yms.wt-porukat eivät vain ymmärrä.
Dominic on kyllä täyttä wt-kamaa :)
Mikäs siinä. Katolisessa maailmassa suosittu nimi, useiden pyhimysten nimi.
Hauska nimivalinta myös jollekin kiihkoateistille, joka käy täällä palstalla kohkaamassa, miten kristinuskosta ei tulisi opettaa mitään koulussa.:) Hyvinkin konservatiivinen ja kristillinen nimi kelpaa aina, jos se vain on trendikäs.:)
Vierailija kirjoitti:
luullu, et ne ois antanu jonkun "miehekkäämmän" ja sellasen reippaamman nimen. Toi Dominic on aika korni ja nolo.........
Mitä helvettiä tuo oli? Mikä on sinulle reipas ja "miehekäs " nimi? Taidat olla itse aika nynny ihminen, kun tuollaista paskaa jauhat miehekkyydestä.
Minun mielestä Dominic on tosi söpö ja ihana nimi, kuten myös esimerkiksi Derek, Dylan,
Daniel, Dmitri...yms