Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha ei ole yhtä kuin hyväkroppainen ja kaunis.

Vierailija
21.06.2012 |

Moni tuntuu täällä ylimielisenä tylyttävän "läskejä". Mistä moinen ylimielisyys, kun eihän laihuus ole mikään tae hyvästä kropasta tai hyvännäköisyydestä ylipäätänsä? Monesti nämä huutelijat ovat itse sellaisia laihaläskejä, joilla itsellään perse roikkuu kuin kahdeksankymppisellä.

Sori tämä hieman ilkeä aloitus, mutta pakko palauttaa hieman perspektiiviä asioihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tämä hieman ilkeä aloitus, mutta pakko palauttaa hieman perspektiiviä asioihin.

Vierailija
2/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen keskikokoinen on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha = kaunis, vaikkei olisikaan yhtään sporttinen. Tähän hän pyrkii myös itse. En ole samaa mieltä.

Vierailija
4/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen silmissä

laiha = kaunis, vaikkei olisikaan yhtään sporttinen. Tähän hän pyrkii myös itse. En ole samaa mieltä.

läski vaan on niin yksiselitteisen rumaa, että parempi myös se epäurheilullinen laiha kuin läski.

Vierailija
5/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren miehen silmissä paras kroppa on sellainen, joka ei ole läski vaan jossa on timmi perse ja kiinteät mutta melko isot tissit.

Tähän tavoitteeseen ei pääse läski eikä laiha. Pikkutreenillä siihen pääsee moni normaalipainoinen.

Sitten on tietysti kaikenlaisia pervoja fetissifappaajia liikenteessä, jotka nauttivat kunnon ihrakasoista tai anorektikoista. Se on toki sallittua ja jokaisen seksuaalisuus on ihan oma asia. Ainoana totuutena niitä on silti turha tuputtaa.

Vierailija
6/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei laiha ole hyvä eikä läski ole hyvä. Semmonen hoikka urheilullinen on paras.

Vierailija
7/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren miehen silmissä paras kroppa on sellainen, joka ei ole läski vaan jossa on timmi perse ja kiinteät mutta melko isot tissit.

Tähän tavoitteeseen ei pääse läski eikä laiha. Pikkutreenillä siihen pääsee moni normaalipainoinen.

Sitten on tietysti kaikenlaisia pervoja fetissifappaajia liikenteessä, jotka nauttivat kunnon ihrakasoista tai anorektikoista. Se on toki sallittua ja jokaisen seksuaalisuus on ihan oma asia. Ainoana totuutena niitä on silti turha tuputtaa.

jos on hoikka ja timmissä kunnossa, ei omista monestikaan "melko isoja rintoja". Jollei siis ole silikoneja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä