Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä isommat tulot kuin on kertonut.

Vierailija
21.06.2012 |

Me tullaan hyvin toimeen, kun vähän katsotaan, mitä syödään ja elellään säästäväisesti. Nyt ole ihan kihisemässä kiukusta, kun löysin vahingossa miehen palkkalaskelman. Yleensä se tulee hänellä nettipankkiin, mutta tämä oli jonkinlainen tehtävien muuttumiseen liittyvän palkankorotuksen (josta tiesin) takia tehty pidemmän aikavälin laskelma.

Paljastui, että mies on pimittänyt käteenjäävästä tulostaan 1500 euroa joka kuukausi! Mitä helvettiä? Eilen illalla riideltiin, mies lähti aamulla töihin ja minä täällä mietin, että nyt se saa rauhassa keksiä meriselityksiään. Mihin ne rahat on käytetty ja/tai missä ne ovat. Kauanko tätä on jatkunut.

Mielessä risteilee kaikenlaisia ajatuksia rinnakkaisperheisiin, huumeisiin, pelingelmaan ja vaikka mihin. En yhtään tiedä, miten tästä eteenpäin. Minä olen tinkinyt varsinkin omista tarpeistani (vaatteita ostanut tai kampaajalla yms käynyt viimeksi 4 vuotta sitten) jotta lapislle saataisiin tarvittavat. Ja miehellä jotain virityksiä ja rahaa vaikka kuinka. Kun minä jäin hoitamaan lapsia, sovittiin silloin että rahat on yhteisiä kun perhekin on yhteinen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sellanen maksullinen otta kerrasta???

tai joku eroottinen j´hieroja

maksullinen voi olla kalliimpaakin... T. asiaan perehtynyt.

mites sä oot asiaan perehtynyt+??

miten narautit ukkos ?

Vierailija
22/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin varmaan se Salattu rakkaus blogin "Mikkokin" rahottaa tapaamiset Candyn kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuja joilla ukot vertailevat kokemuksiaan maksullisista naisista... Sieltä selviää hintataso varsin nopeasti. Pettävä tai huorissa käyvä ukko jää varmasti kiinni jos osaa kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin sillä tavalla ettei mies sitä vielä tiedä.

-tietokoneen sivuhistoria (voi poistaa, mutta se on epäilyttävää, myös voi käyttää omaa/työpaikan konetta)

-puhelimen loki, saapuneet viestit (tämän voi myös poistaa, käyttää vallan toista piilossa olevaa prepaidpuhelinta asiointiin tai asentaa puhelimeen ohjelman joka piilottaa tietyt numerot)

-rahankäyttö, oudot käteisnostot (vaikeaa valvoa varsinkin jos miehellä muita tulonlähteitä kuin pelkkä palkkatyö)

-kuitit, pikkutavarat taskuista (hotellihuoneet)

-luottokortin ja tiliotteen maksutapahtumat (sijainti näkyy maksussa, onko esimerkiksi naapurikaupunki)

-auton matkamittarin kilometrilukema, hiukset penkeillä, siivoaminen

-miehen tekemisten varjostaminen, piipahtaminen yllättäen paikalla jos mies on harrastuksissaan tai työpaikalla lounasaikana

-avoin keskustelu siitä missä oikein mennään, jos jokin asia puolisossa askarruttaa

Vierailija
24/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin varmaan se Salattu rakkaus blogin "Mikkokin" rahottaa tapaamiset Candyn kanssa.

ja kun viimein asiaa ohimennen kysäsin ja vastausoli mitä oli, niin alkaa mielessäni varmistumaan tuo... ja ukko on kovin hiljaa ollut tuon jälkeen, ei siis keskustele mun kaa mitään.......

Vierailija
25/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olette olleet yhdessä kauemmin kuin 9 kk koska mainitset lapsia...

Eikä sinulle ikinä, milloinkaan ole selvinnyt puolison tulot...?

Todella mystinen juttu, mitäs ihmettä kaikkia muutakin salaillaan? Ruokakaupan laskut?Sähkölasku?Vuokran suuruus?

Miten ihmeessä te olette hoitaneet yhdessä laskujen maksun, puolituksen , kulujen jakamisen?

Siis etkö ikinä yli 9 kk aikana ole nähnyt kotona missään sen pankin tiliotetta? Mitään muitakaan papereita? Miten ihmeessä teillä oikein hoidetaan kodin budjetti, laskumappi, laskut ja kuitit, tiliotteet jne????

Kuulehan.....Veropörssi-lehden ostamalla saa selville ihan kenen tahansa tulot, samoin käymällä verovirastossa....suosittelen sulle sitä ! Verotiedot on Suomessa julkisia. Se todennäköisesti omistaa kiinteistöjä ja pörssiosakkeitakin.

Vierailija
26/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuja joilla ukot vertailevat kokemuksiaan maksullisista naisista... Sieltä selviää hintataso varsin nopeasti. Pettävä tai huorissa käyvä ukko jää varmasti kiinni jos osaa kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin sillä tavalla ettei mies sitä vielä tiedä.

-tietokoneen sivuhistoria (voi poistaa, mutta se on epäilyttävää, myös voi käyttää omaa/työpaikan konetta)

-puhelimen loki, saapuneet viestit (tämän voi myös poistaa, käyttää vallan toista piilossa olevaa prepaidpuhelinta asiointiin tai asentaa puhelimeen ohjelman joka piilottaa tietyt numerot)

-rahankäyttö, oudot käteisnostot (vaikeaa valvoa varsinkin jos miehellä muita tulonlähteitä kuin pelkkä palkkatyö)

-kuitit, pikkutavarat taskuista (hotellihuoneet)

-luottokortin ja tiliotteen maksutapahtumat (sijainti näkyy maksussa, onko esimerkiksi naapurikaupunki)

-auton matkamittarin kilometrilukema, hiukset penkeillä, siivoaminen

-miehen tekemisten varjostaminen, piipahtaminen yllättäen paikalla jos mies on harrastuksissaan tai työpaikalla lounasaikana

-avoin keskustelu siitä missä oikein mennään, jos jokin asia puolisossa askarruttaa

työauto ,jota en itse aja.

tiliotteesta vaan huomasin nuo käteisnostot ja kuitenkaa ei koskaan ole käteistä hänellä:(

sähköposteja en pääse lukemaan, niitä hän kyllä lukee ja facebookkailee....

kai se sit tuota pettämistä on......

Vierailija
27/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mies minun. Eikä tosiaankaan tehdä veroilmoituksia yhdessä. Lähtökohta on luottamus, eikä siihen kuulu toisten papereiden urkkiminen. Ei se mikään itsestäänselvyys ole, että puolisot tietäisivät pennilleen toistensa tulot.

Ap:n mies on kyllä pimittänyt niin suuria summia, että jotain kepulia tuossa on taustalla. Tsemppiä ap.

Vierailija
28/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä toisena naisena, vaikka jonain tuttunanne. Katso lähteekö mukaan tai kertooko. Kun miehesi on suihkussa tai saunassa niin ratsaa puhelin, tai sitten voi kai valvoa miehen tietokonekäyttäytymistä videokameralla tms joita myydään netissä kuulakärkikynän kokoisena tai liikkumista autoon asennettavalla GPS -paikantimella (vaikkapa takaikkunalle tms piilotettu puhelin jossa ohjelma joka lähettää sijainnin tekstiviestinä) mutta nämä keinot kai alkaa olla jo laitonta joten siihen en kehota.

Vierailija
29/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla katoaa välttämättömien kulujen lisäksi hyvinkin tuhat euroa käteistä kuussa johonkin, mitä en itsekään tarkkaan tiedä. Ravintolalounaita, lasten vaatteita, omia vaatteita, bensaa, elektroniikkaa, lahjoja, taksimatkoja. Kun ei ole pakko säästää eikä pitää kirjaa, raha valuu käsistä huomaamatta. On kiva käydä kaupungilla asioilla, kun samalla kokeilee uutta ravintolaa ja päivittää kameran objektiivi tai ostaa uudet kengät. Rakastajaa tai prostituoituja ei siihen tarvita. Eiköhän APn miehellä ole sama tilanne, että on tottunut käyttämään rahaa miettimättä. Jos vielä on päässyt mukaan piireihin, pitää pukeutua ja elää samaan tyyliin kuin muut tyyliin. Silloin yhdessä illassa viihteellä palaa satasia vain mukana pysymiseen.

Ei tietenkään ole oikein, että miehen elämäntapa, harrastus ja sosiaalinen piiri on huomattavasti kalliimpi kuin mihin muulla perheellä on mahdollisuus.

Vierailija
30/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla katoaa välttämättömien kulujen lisäksi hyvinkin tuhat euroa käteistä kuussa johonkin, mitä en itsekään tarkkaan tiedä. Ravintolalounaita, lasten vaatteita, omia vaatteita, bensaa, elektroniikkaa, lahjoja, taksimatkoja. Kun ei ole pakko säästää eikä pitää kirjaa, raha valuu käsistä huomaamatta. On kiva käydä kaupungilla asioilla, kun samalla kokeilee uutta ravintolaa ja päivittää kameran objektiivi tai ostaa uudet kengät. Rakastajaa tai prostituoituja ei siihen tarvita. Eiköhän APn miehellä ole sama tilanne, että on tottunut käyttämään rahaa miettimättä. Jos vielä on päässyt mukaan piireihin, pitää pukeutua ja elää samaan tyyliin kuin muut tyyliin. Silloin yhdessä illassa viihteellä palaa satasia vain mukana pysymiseen.

Ei tietenkään ole oikein, että miehen elämäntapa, harrastus ja sosiaalinen piiri on huomattavasti kalliimpi kuin mihin muulla perheellä on mahdollisuus.

onko hänellä hienoja vaatteita , tai ylipäätään uusia vaatteita käytössään.osteleeko lapsille mitään, ostaako elektroniikkaa tms

ei ainakaan mun ukolla näy mitään noista.lapsille ei osta mitään koskaan, eikä käytä heitä missään..se on kuulemma mun tehtävä.

Vierailija
31/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveluihin tai aineettomaan hyvään nuo automaatista nostetut rahat. Paljonko on yhteissumma kuussa? Jos mies ei pysty niitä mitenkään selittämään esimerkiksi useita satasia kuussa niin on selvää ettei halua vaan kertoa, eli on ollut luvattomilla asioilla. Pienempiä summia kuluu nopeasti kahvilla tms. käyntiin niin ettei osaa eritellä. Itse maksan aina kortilla mutta vaikkapa kampaajalle, kosmetologille, hierojalla käymiseen tai rahapeleihin saisi kymppejä-satasia kuussa käteistä menemään niin ettei mitään näy. Useimmista paikoista saa kuitit. Miksei niitä ole tallessa? Epäilen kolikkopeliongelmaa tai prostituoituja/thaihierojia kyllä.

Vierailija
32/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveluihin tai aineettomaan hyvään nuo automaatista nostetut rahat. Paljonko on yhteissumma kuussa? Jos mies ei pysty niitä mitenkään selittämään esimerkiksi useita satasia kuussa niin on selvää ettei halua vaan kertoa, eli on ollut luvattomilla asioilla. Pienempiä summia kuluu nopeasti kahvilla tms. käyntiin niin ettei osaa eritellä. Itse maksan aina kortilla mutta vaikkapa kampaajalle, kosmetologille, hierojalla käymiseen tai rahapeleihin saisi kymppejä-satasia kuussa käteistä menemään niin ettei mitään näy. Useimmista paikoista saa kuitit. Miksei niitä ole tallessa? Epäilen kolikkopeliongelmaa tai prostituoituja/thaihierojia kyllä.

tulokseen :( ei pelaa koskaan , ei mitään peliä...

joten kai se on uskottava, et johonkin luvattomaan mennyt nuo sataset kuussa....

ehkä thaihierontan, se ei kai ihan seksiä ole???

tai si jollekin oikeelle seksimyyjälle....

mulle ei ole antanu vuosiin.... sitä seksiä siis

:(

Vierailija
33/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoisessa Helsingin Sanomien toteuttamassa testissä kaikki yli 30 tutkittua hieromoa tarjosivat seksipalveluita. Joten thaihieronnassa käymistä ei voi perustella hieronnalla :/

Jos et ole onnellinen miehesi kanssa eikä seksiä saati luottamusta ole, ehkä on syytä erota. Voisit löytää paremman!

Vierailija
34/34 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoisessa Helsingin Sanomien toteuttamassa testissä kaikki yli 30 tutkittua hieromoa tarjosivat seksipalveluita. Joten thaihieronnassa käymistä ei voi perustella hieronnalla :/

Jos et ole onnellinen miehesi kanssa eikä seksiä saati luottamusta ole, ehkä on syytä erota. Voisit löytää paremman!

enkä tiedä mitä tehdä.

olen ollut fyysisesti sairas, enkä tiedä jaksanko muuttaakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän