Miksi ihmiset, miehet ja naiset ei viihdy kotona?
Lasten kanssa yhdessä? Pitää päästä baariin, kaupungille, harrastamaan, matkustamaan.... Kaikki menee perheen edelle. Usein pitää saada alkoholia., ilman viinaa ei pärjätä.
Perinteiset arvot kunniaan.
Kommentit (3)
matkustelemme ja mies on paljon pois kotoa jo ihan töiden takia ja lisäksi liikuntaharrastuksen, mutta minä kotiäitinä olen paljon kotona. Olen kyllä joskus ihmetellyt samaa kuin ap, ehkä vähemmän moralisoiden kyllä, sillä harrastamme esimerkiksi viinejä :) Mutta se asenne, että kaikki kiva tapahtuu jossain muualla kuin kotona tuntuu aika yleiseltä. Mietin tuossa juuri, että minä ja lapseni emme ns. harrasta mitään, koska nykyisinhän harrastuksellakin tarkoitetaan pääasiassa kodin ulkopuolella tietyssä paikassa tiettyyn aikaan tapahtuvaa lähinnä liikuntaharrastusta. Sen sijaan puuhailemme paljon kotona ja ulkosalla, mutta ilmeisesti emme sitten tee mitään vaan syrjäydymme kovaa vauhtia :)
Minusta se, kuinka aktiivinen ihminen elämässään on, ei ole missään korrelaatiossa siihen, viihtyykö hän kotona vai ei. Toiset ihmiset nyt on luonnostaan nälkäisempiä elämälle ja kokemuksille kuin toiset, mitä sitä suremaan.
Emme harrasta mitään ihmeellistä, lapsella vain 2h viikossa.
Viina ei ole oleellista, baareissa ei käydä vaan kestitään ystäviä kotona tai käydään kylillä -perheenä
Matkustellaan paljon - mutta tosiasiassa kotona ollaan 90% vuodesta.... luulisi riittävän ap:lle??