Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annetaan pois hyvä anoppi

Vierailija
21.06.2012 |

Anoppini (hyväkuntoinen 60v) hoitaa lapsia (tosin vain yksi kerrallaan) mielellään (kun hänellä ei ole Tallinnan matkaa, tyttöjen iltaa, tulossa vieraita, varvas murtunut, olkapäätä ei särje, ei ole siivous- tai leipomispäivä, kauppareissu, konsertti, teatterireissu jne eli käytännössä kerran vuodessa, mutta siis mielellään hoitaa.)

Antaa aina positiivista palautetta lapsilukumäärästä, paitsi jos on vain yksi lapsi, joka on liian vähän ja kolme lasta, joka taas on jo aivan liikaa. Asettuu aina miniänsä kanssa samalle puolelle, paitsi silloin kun täytyy puolustaa omaa poikaansa miniän arvostelulta, mihin riittää mm. se, että eihän minun poikani jaksa herätä yöllä hoitamaan vauvaa, koska poikani tarvitsee paljon unta.

Kutsuu syömään kotiinsa heti kun on lomalla, eli kerran vuodessa yhden kerran.

Ostaa aina ihania lahjoja lapsille eli juuri niitä valtavia muovihökötyksiä Halpa-Hallista, jotka täyttävät suloisesti koko lastenhuoneen ja hajoavat seuraavana päivänä.

Eikä koskaan häiritse miniäänsä mitenkään, antaa aina olla rauhassa. Lopetti kommunikoinnin miniän kanssa, kun sai lastenlapsia, sillä ovathan ne toki mummun elämän keskipiste. Ja olisihan se ihan outoa, että vieraan ihmisen kanssa täytyisi joskus jutella.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. "joskus kyrsii"

Vierailija
2/2 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen anoppiani hän haluaa jutella kanssani kokoajan ja taukoamatta, olen puhelias ihminen mutta liika on liikaa. Hän myös on myös haukkunut minulle poikaansa ja suuttui kun en ollut samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla