Mä jännään olevani raskaana vaikka ollaan käytetty miehen kans kumia.
Meillä on kaksi lasta ja ollaan ajateltu että lapsiluku on täynnä. Lopetin minipillerit kun ne ei sopinut mulle ja siitä lähtien käytetty kumia. Viimeks mulla oli menkat vähän yli kuukausi sitten ja ne on aina ollut tosi säännölliset. Nyt päivät on mennyt monella päivällä yli mut ei oo yhtään semmonen olo et olis raskaana mut menkkojakaan ei kuulu. Toivottavasti meidän kohdalle ei osuis raskautuminen ehkäisystä huolimatta...
Kommentit (9)
Miks ei vetäs piuhoja poikki jos lapsiluku varmasti täynnä. Miks leikkii tulella. Jos vahinko sattuu ni sit tehdää abortteja. Kiva kiva. Ja miten ois testi? Saattas kertoo oletko raskaana vai et...
Onko sterilisaatiolla sivuvaikutuksia?
Meidän lapset on laps.hoitojen tuloksia ja olis todella iso järkytys tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta :).
ap
Miehen tullessa sisään, kumi napsahtaa. Ihan kuin ei ois ilmoja otettu kunnolla kumin päästä pois. Saattoiko se mennä rikki vai tunkiko ilmat vaa jostai välistä?
vaikka "mukamas" oli lapsiluku täynnä.
Eli lapsesi oli toivottu ja odotettu, onnea siitä siis.
eikä tod. oltais uskottu että tärppi käy kun sentään ehkäistiin!
ap
Joku todella haluaa syntyä teidän perheeseen :-) Onnea! Meillä vähän sama tilanne, ehkäisy petti ja yllärivauvaa odotellaan. Ei ne kumitkaan ihan varmoja ole mutta kun raskaus ei olisi ollut katastrofi niin ei sterilisaatiota ole mietitty. Ehkä sitten tämän vauvan jälkeen.
kannattaisikohan teidän harkita sterilisaatiota? Ei tarttis enää jännittää.