Mä olen tänään ollut yhteydessä neljän miehen kanssa, yhden kanssa Chatti, yhden
kanssa fb ja kahden tekstaten. Kaikki ovat ihastuneita muhun. Yksi kysyy sekstaamaan iltapäivällä, toinen lämmittelee myös seksijutuilla, kolmas työjuttuja ja kyselee juhannusohjelmasta, neljäs ja paras höpöttelee muuten vaan kivoja.
Kommentit (12)
onhan toi kivaa tietty joskus. Tosin riittäis se yks tosissaan oleva mulle, mut sellaista ei vaan löytynyt, joten en viitsi enää yrittää.
Niitä vonkaajia nyt aina löytyis runsain mitoin, mut ei jaksa enää kuunnella.
ja arvatenkin nämä kaikki miehet on varattuja?
on se ihanin, jonka kanssa haluan seurustella, ollaan vasta tutustumisvaiheessa, mutta tuntuu oikealta:) yks on mun exä, yks varattu työkaveri ja yks eroamassa vaimostaan. Näin. ap
onko pitkäkin suhde takana? mikäli ei ole pitkä mistä tiedät, että se ei ole sellainen mies joka ihastuu koko ajan ja vaihtaa naista kuin paitaa..
Voisin lyödä vaikka vetoa, että tämä ihanin on se sinun chat-tuttu. Hän on miehekäs, supliikki, +40v, suhteessa + pieni lapsi ehkä.
Voisin lyödä vaikka vetoa, että tämä ihanin on se sinun chat-tuttu. Hän on miehekäs, supliikki, +40v, suhteessa + pieni lapsi ehkä.
Karille terkkuja (mikäli omaa nimeänsä käyttää) :)
vielä viides lähestyy fb:n kautta, pyysi risteilylle. Huh, ei ole ennen ollut näin paljon vientiä. ap
pyysi risteilylle. Huh
Voi, me tavalliset yhden miehen naiset voidaan vaan haaveilla tuollaisesta luksuksesta. =(
Ap:n nettimies taidettiin tunnnistaa jja ap petti kun ei olekaan chatti-tuttunsa ainokainen ja nyt ilmestyi taas yksi uusi lisää sen vuoksi :D
Tosi vain parin kanssa tänään viestiä vaihtanut.