Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teidän miehet osallistuvat PAKKAAMISEEN?

Vierailija
21.06.2012 |

Kun olette lähdössä reissuun?

Mun mies saa hädin tuskin omat tavaransa kasaan. Minä pakkaan lasten tavarat, omat ja yhteiset.

Miehen mielestä pakkaaminen on niin helppoa: "Eihän sinne tarvii ottaa ku muutamat kalsarit ja pari vaihtopaitaa.."

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kuittailen miehelle kun hänellä kestää niin kauan. Mutta ihan vitsillä vain. ;)

I

Vierailija
42/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat sanat munkin mies sanoo, ap! :D Ja sitten minä pakkaan lapsille vaipat, pyyhkeet, rasvat, lääkkeet, aurinkolasit, aurinkohatut, lelut, kirjat, vaatteet joka säälle jne jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehestä olisi kiinni, lapset olisi koko matkan ajan samoissa vaatteissa, ei olisi uikkareita, ei hammasharjoja. Mies pakkaa omat kamppeensa ja AINA unohtaa silti hammasharjan, dödön ja samppoon. Niitä sitten ostetaan ekana päivänä.

Vierailija
44/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaako joku oikeasti toisen aikuisen ihmisen tavarat matkalle mukaan? Mun mielestä kaikkien tulee osata pakata omat kamansa, pienten lasten kohdalla pakataan yhdessä ja isommat pakkaavat itse. Meillä minä huolehdin myös siitä, että ns yhteiset tavarat tulevat mukaan, mutta miehen kamppeisiin en koske.

Vierailija
45/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eri tekniikalla. Minä kasaan sängynpäälle kaiken ja järjestelen siitä laukkuihin. Mies tekee listan jo pari päivää ennemmin ja järjestelee tavaransa sen mukaan, laittaa likaiset ajoissa pesuun jne. Sitten katsotaan, ettei tule turhia tuplavarusteita (esim. särkylääkkeet, laastarit jne). Jos nuoret lähtevät mukaan, pakkaavat vaatteensa ja viihdykkeensä. Mies on hyvä autonpakkaamisessa, yhdessä hoidetaan matkaeväät, minä siistin kämpän, että on kiva tulla takaisin. Silleen.

Vierailija
46/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat sanat munkin mies sanoo, ap! :D Ja sitten minä pakkaan lapsille vaipat, pyyhkeet, rasvat, lääkkeet, aurinkolasit, aurinkohatut, lelut, kirjat, vaatteet joka säälle jne jne...

eihän se mies koskaan opi, jos huolehdit hänestä kuin lapsesta. pistä mies lasten kanssa reissuun äläkä huolehdi ollenkaan, kyllä siperia opettaa kun kaikki pitää käydä ostamassa.

en tajua ihmisiä jotka menevät naimisiin / hankkivat lapsia aikuisen lapsen kanssa

Vierailija
47/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli se sujuu kyllä, mutta minulle jää sitten omat + 3 lapsen kamat. Olen yrittänyt sanoa että apu olisi kiva, mutta ei onnistu¨. Ei kyllä "löydä" lasten vaatteita edes kotona ollessa (vaikka olleet samoissa kaapeissa vusikaudet) ja kyselee aina "mitä niille laitetaan päälle ja missä ne on?". Huoh. Saan myös kuulla että mitä suunnittelemista ja vaivaa nyt siinä pakkaamisessa on ja miten se voi kestää niin kauan...

Vierailija
48/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:llä. Ei haittaa mua, jos mies pakkais mukaan lähtis yks pieni muovipussi jossa vaihtosukat ja paketti makkaraa:D

Vierailija
49/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pakkaa omat tavaransa ja minä perheen yhteiset sekä omat tavarani. Nykyisin lapset pakkaavat jo omansa, aiemmin minä pakkasin heidänkin tavaransa. Tosin yleensä miehen vaatteista pitää karsia puolet pois, että kaikki tarpeellinen mahtuu mukaan. Hän kun ottaisi mielellään mukaan "koko" vaatevarastonsa.

Vierailija
50/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on meistä kahdesta tarkempi ja parempi sovittelemaan asiat matkalaukkuun, takakonttiin, jääkaappiin jne., joten pakkaamiseen liittyvät asiat olen antanut pääosin hänen hoitaakseen, eipähän sitten tarvitse motkottaa, että olen tehnyt väärin. ;)

Homma menee niin, että molemmat kokoavat ne asiat, joita ajattelemme reissussa tarvitsevamme. Yhteisten asioiden mukana olo tarkastetaan yhdessä. Sitten mies saa pakata asiat laukkuihin siten kuin se hänen mielestään kuuluu tehdä. :D