Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko mun pää pitänyt kuvata?

Vierailija
21.06.2012 |

Törmäsin tosi lujaa leikkimökin kattoon (se katon reuna on otsan korkeudella). Otsaan tuli vekki ja vähän verta. Päässä kumahti. Ei oikeestaan sattunut hirveästi. Muutama päivä sen jälkeen olin unisempi ja väsyneempi ja duunissa hajamielinen, en löytänyt sanoja jne. Tästä on jo aika kauan ja kaikki oireet on jo ohitse. Mutta oisko teoriassa tuossa voinut tapahtua joku aivoruhje?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä auton alle, siis oli todella läheltä-piti tilanne ja auto meni muutaman kymmenen sentin päästä ohi todella lujaa.

Säikähdin tietysti jne. mutta muuten elämä jatkui ihan normaalisti, kunnes rupesin kaatuilemaan jatkuvasti.

Ekan kerran kaaduin kun olin matkalla töihin, yhtäkkiä vain rupesi huippaamaan ja sitten olinkin kadussa.

Tätä tapahtui useaan otteeseen ja lopulta mulla todettiin pikkuaivoissa jokin pysyvä shokkitila tuon vuoksi, joka sitten levolla ja lääkityksellä saatiin kuntoon.

Ei liity mutta pääsinpä sanomaan :P

Vierailija
2/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä lääkäriin, jos tilanne jatkuu parin päivän päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimattomasti. Kopsautuksestasi on jo useita päivä, okei. Ota yhteyttä lääkäriin, jos olosi on huomenna huonompi kuin tavallisesti. Ei nämä nettidiagnoosit, ymmärrettävistä syistä, voi johtaa mihinkään todelliseen tietämykseen.

Vierailija
4/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että jospa mä olenkin tyhmentynyt sitä tajuamattani ja se johtuu tuosta kolauksesta. Mutta ei kai sille mitään voi. Onko aivoissa nyt arpi jos sinne tuli pieni vuoto?

Vierailija
5/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epätodennäköistä olla aivoissa mitään toimintaan vaikuttavaa vikaa, jos ei taju lähtenyt. Ei varsinkaan vuotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme