Jo monta päivää silmässä ollut elohiiri, millä HELVETILLÄ sen saa pois???
Kommentit (21)
Pitänee siis kokeilla tuota magnesiumia.
Kiitoksia. :-)
mars nukkumaan
Mulla. Oli million huulessa, silmassa jne kunnes sain toissa toisen heolpomman homman.
ajattelin kirjoittaa aloituksen tänne, mutta enää ei tarvitsekaan :)
Itsellänikin on ollut tämän viikon alusta asti elohiiri vasemmassa silmässä. Olenko saanut tartunnan täältä???
Mulla kyseinen ongelma poistui silmälaseilla.
Eikä koskaan aikaisemmin ole vastaavaa ongelmaa ollut...
yleensä yksi magnesium-tabletti jo auttaa, joskus kaksi, av:lta tämän konstin aikoinani löysin, onneksi
Taas lukee hesarissakin "asiantuntijoiden" väittämänä ettei magnesiumkaan tai mikään auta.
Vuosia sitten minäkin löysin toimivan avun: luontaistuotekaupasta kauranversouute, siinä on niin paljon hivenaineita joiden puutteesta se voi johtua ja todennäköisesti johtuu aivan kuten sinulla magnesiumin puutteesta. Stressitilassa tarvitaan enemmän ravinteita aivan kuten raskasta työtä tekevä tarvitsee enemmän kaloreita kuin kevyemmän työn tekijä!
Mulla on ollut elohiiri jo jotain 2 kuukautta aina se vaan jatkuu
Bullshittiä nuo ravintolisät . Elohiiri on lihasnykinää, johtuu niska/hartiaseudun jumista. Kokeileppas venytellä ennenkun ryntäät mihinkään luontaistuotekauppaan näiden ituhippien ohjeistuksesta :D
En ehdi valitettavasti lukea koko ketjua, mut aloittajalle lohduksi. Mulla oli toisessa silmässä elohiiri loppuraskaudesta monta viikkoa. Pelkäsin ettei mene pois, mut menikin. Jos huolettaa, käy lääkärissä. Saat ainakin mielenrauhan.
rentoutuminen varmaan paras. Mutta mulla oli keväällä kuukauden elohiiri toisessa silmässä ja rentoutumaan en pysty, on suuria stressin aiheita elämässä, vaiva lähti kun aloin juomaan maitokaakaota 50% kaakaojauheella. ELi ainakin kalsiumia+ magneesiumia lisäsin ruokavalioon.
Ota parina päivänä tupla-annos ohjeeseen verrattuna. Kannattaa syödä magnesiumia kuuriluontoisesti, jos on suonenvetoa tai elohiiri.
Oisko ollut B? Muistaakseni, se vaiva on ollut minullakin pari kertaa.
Mulla on tällä hetkellä elohiiri ala luomessa...ollut jo yli kaksi viikkoa. Todella rasittavaa kun ala luomi "sykkii"..
Magnesium auttaa suonenvetoon. B-vitamiini auttaa taas elohiireen. Löytyy apteekista purkista.
yleensä yksi magnesium-tabletti jo auttaa, joskus kaksi, av:lta tämän konstin aikoinani löysin, onneksi