G: kun miehesi lähtee viihteelle
Soittaako hän kertaakaan, tai laittaako illan aikana yhden yhtä viestiä?
Kommentit (12)
Miksi sielläkin pitäisi ajatella minua? Joskus hän näkee jotain innostavaa jonka haluaa jakaa kanssani.
mutta laittaa yleensä viestiä, kun on tulossa taksilla kotiin. Muutaman siinä matkalla.
ellei tule jotain akuuttia asiaa. En kyllä itsekään ala soittelemaan/viestittelemään jos olen omissa illanvietoissa.
Ei tosin aina. Mutta yleensä on aina yöreissussa sovitusti kavereidensa luona. Muuten ei soittele jos ei erityistä asiaa tule.
on käynyt viihteellä viimeksi joskus 1990-luvulla.
Baarista ei, jostain mökki-illasta saattaa toivottaa hyvät yöt.
En muista varmuudella. Käy ehkä kerran vuodessa minun hieman painostamananni. Kyllä kai sieltä joku pusi pusi viesti tulee:)
En minäkään soittele illanvietoista kotiin jos ei oikeasti ole asiaa, ehtiihän tuota hoitaa ne jutustelut muulloinkin.
Mutta usein kuitenkin soittaa. Tai sit joku sen kaveri soittaa. Ja sit ne höpöttää jotain omituisia juttuja ja sit mä huolestun. Että parempi vaan kun olis ihan soittamatta. Se soitto on ihan kiva juttu jos molemmat on kavereidensa kanssa, mutta jos se soittaa sellaseen aikaan kun mun pitäis olla nukkumassa niin sillon menee hermot!
Koska niin on aina ollut (jo yli kymmenen vuotta) en sitä edes odota.
asumme pikkukaupungissa, matkaa keskustasta kotiin 1 km. Yleensä on kotona viimeistään kasilta lukemassa iltasatua, mutta 2-4 kertaa vuodessa on pidempään (puolilleöin) ja se on ok.
(kuteb kyytiongelmia) viestiä saattaa laittaa, kuten"hei kulta,tultiin just tähän paikalliseen..) ja illalla vielä hyvät yöt viestillä, en mitenkään velvoita ilmoittelemaan mitään.