Puutarha ohjelmista kamalin on kyllä Eden!
ketä se "palvelee"? ei saa mitään vinkkejä, jumalattoman kalliita pihoja vain tekevät ja yleensä ihmisille joita edes piha kiinosta! Olisi kiva nähdä nää kalliit luomukset vaikka 5v päästä ;)
Kommentit (4)
Ai Tommy aito?! Teennäisempää olentoa en ole nähnyt kuuna päivänä. Se ohjelma ei edes ole oikeasti mikään puutarhaohjelma, nimi on harhaanjohtava, siinä rakennetaan terasseja ja laatoituksia, kasvit on ihan sivuseikka. Itse tykkään puutarhaperjantaista, siinä on luontevia ja oikeasti hauskoja juontajia.
Ai Tommy aito?! Teennäisempää olentoa en ole nähnyt kuuna päivänä. Se ohjelma ei edes ole oikeasti mikään puutarhaohjelma, nimi on harhaanjohtava, siinä rakennetaan terasseja ja laatoituksia, kasvit on ihan sivuseikka. Itse tykkään puutarhaperjantaista, siinä on luontevia ja oikeasti hauskoja juontajia.
Tarkoitin, että oikea, elävä puutarhatonttu, siis aito, eikä mikään kipsivalos.
Mutta se Tommy! Kaverihan vapisee esiintyessään jännityksestä kuin haavanlehti ja vain vaivoin saa änkytettyä repliikkinsä: suorastaan kiusallista katsoa, kun herättää niin runsaasti myötähäpeää. Ja ne hänen hampaansa! Miksei tv:ssa esiintyvä, julkista työtä tekevä ihminen tee jotakin niin kauheille hampaille; nehän on ihan mustuneet ja rikkinäiset! Tupakkia ja nuuskaa taitaa kulua aika reilusti.
Enemmän mä silti saan irti Edenistä kuin vaikkapa Huvilan ja Huussin muutoksista. Nehän vasta onkin tehty rahaa säästämättä.
Onhan siinä se ihana elävä ja aito puutarhatonttu, Tommy :D