Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten lukumäärästä?

Vierailija
20.06.2012 |

Keskustelin juuri tuttavani kanssa, joka sai viidennen lapsensa. Puheeksi tuli se, miten perheen pienimmät olisivat samaan aikaan siinä iässä, että alkavat harrastaa ja haluta kaikenlaista. Tuttavani totesi, että "olemme persaukisia, eikä ainakaan yhtään merkkituotetta kukaan lapsista tule saamaan".

En sano, että raha toisi onnea tai että lasten pitäisi saada kaikki haluamansa, mutta eikö nämä vanhemmat ihan oikeasti mieti tulevia menoja ollenkaan ennen kuin tekevät niin monta lasta?!?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hieman nauratti ajatusmaailmasi, kuinka suurperheen lapset elävät kurjuudessa, rahaa tuskin ruokaan, harrastuksista puhumattakaan! :D Itse olen 18v nuori nainen, ja minulla on kolme pienempää sisarta: 15, 13 ja 11 vuotiaat. Pienempänä äitini oli kotona kanssamme, viimeisen mentyä kouluun aloitti työelämän, eipä me rahassa kylvetty. Joka vuosi käytiin kuitenkin kerran perheen kanssa ulkomailla ja jokainen sai valita yhden harrastuksen johon panostettiin. Tarvitseeko pienet ala-asteelaiset 6 lomamatkaa vuodessa, vaatekaapin täynnä merkkivaatteita ja kalenterin täydeltä hienoja harrastuksia? Ainakin meillä on riittänyt perheen rakkaus, kaikki saatiin mitä tarvittiin. Opimme arvostamaan rahaa, sillä ei saa onnea! Matka maatilalle katsomaan hevosia, eväsretki merenrantaan ja mustikanpoiminta reissut lähimetsään ovat ikimuistoisia muistoja, toisin kuin se pusero, joka maksoi sentään 150€!

Vierailija
22/23 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran menin töihin ekan yliopistovuoden kesällä kun olin 20.

katsottaisiin aika kieroon jos 19 vuotias ei ole koskaan käynyt kesätöissä ja menee töitä etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nykyisin lasten vaatetus, autojen määrä, hienot harrastukset, talon koko ja luksuslomat määrittävät onnellisen perheen. Itse toivon, että pystyn aikanani tarjoamaan lapsilleni tavallisen, yksinkertaisen lapsuuden. Lapsuuden ilman huolia, täynnä rakkautta ja perheen lämpöä:)